Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

Том 65 № 1 (2020): п

Жарияланған: March 2020

Description

а

Тұтас шығарылым

ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ПЕДАГОГИКАНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

. Жампеисова К.К., Киясова Б.А., Косшыгулова А.С.
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ БЕЙІМДЕЛІМДІ КӨШБАСШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
7-14
. Колумбаева Ш.Ж., Айтпаева А.К.
ПЕДАГОГИКА МЕН БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕГРАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР: МӘНІ, МӘСЕЛЕЛЕРІ, ШЕШІМДЕРІ
14-19
. Таyбаeва Г. З.
МEКТEПКE ДEЙIНГI БIЛIМ БEРУ ЖҮЙECIНE ҮШДEҢГEЙЛI МАМАН-ПEДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ МАҢЫЗЫ
19-29
. Кудабаева П.А., Жорабекова А.Н., Зейнебекова М.С.
«ҚҰЗЫРЕТТІЛІК» ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ ТАЛДАУЫ
30-34
. Әли Р.Ө., Кошербаева A.Н. Куламбаевa К.К.
ТЕОРИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДЫҢ МӘНІ МЕН ФАКТОРЛАРЫ ТҰРАЛЫ
35-39
. Манкеш А.Е., Анарбек Л.А.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ АКМЕ ДАЙЫНДЫҒЫ
40-43
. Саудабаева Г.С., Шолпанқұлова Г.К.
ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДЕ МЕТАПӘНДІК ҚҰЗЫРЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
43-48
. Сейітқазы П. Б., Ахметова А. А.
КӘСІБИ-БАҒДАРЛЫ МЕДИАБІЛІМДІ ДАМЫТУ ЖӘНЕ ОНЫҢ БОЛАШАҒЫ
48-53

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә

. Әбілқасова С.О., Калимолдина Л.М., Молдагазыева
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРЫН ЕНГІЗУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
54-58
. Әбдіров А.М. , Сакаева А.Н. , Нұрмұханова К.Ж.
ЖОО-ДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ФОРМАЛАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІНЕ
59-65
. Бахтиярова Г.Р.
ЦИФРЛЫҚ ДӘУІРДЕ ОҚЫТУ ДИЗАЙНЫН ҚҰРУДА ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
65-71
. Мизанбеков С.К., Кульбаева А.Ж., Махметова А.Б.
ЖОО-ДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІ – КӘСІБИ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ЗАМАНАУИ БАҒЫТ
71-78
. Г. К. Шолпанқұлова, А. А. Жалгасова
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ: мәдениет, зерттеу
78-83
. Метербаева К.М. , КиясоваБ.А.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ
83-87
. С.Б. Қасымов, И.Х. Кобер, Е.А. Макарова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДА МАМАНДАРДЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІККЕ БАҒДАРЛАУ ТӘСІЛДЕРІ
88-94
. Ocпaнкулoв Е.Е., Кунай С., Ахметов Б.Р.
ЖОО-ның ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ «FLIP » ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛIКТЕРI
95-100
. К.З. Халықова
КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
101-106
. С.Р.Қыдырова., М.Х.Пиримжаров
СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
106-111
. Анаркулова Э.И., Аманбаева М.Б ., Богоявленский А.П.
БИОЛОГ СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДА ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
111-115
. Ибрагим A.М.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ЖОБАЛЫҚ-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ
115-120
. Иргалиева Г.
УНИВЕРСИТЕТТЕ КОММУНИКАТИВТІ ТІЛГЕ ҮЙРЕТУ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ АМЕРИКАНДЫҚ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІ
120-125
. Д. К. Райханова, Г. М. Касымова
«ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ» МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА КӘСІБІ БАҒЫТТАЛҒАН ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
125-131
. Г.А.Ризаходжаева, М.М.Акешова
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҮҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕС
131-136
. Косшыгулова А.С., Кенжебаева А.Т.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
136-140
. Манашова Г.Н.
ТӘЖІРИБЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ
141-146
. Л.Е.Қойшығұлова , А.Кисамеденова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӨШБАСШЫЛЫҚ САПАЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
147-151
. Есімғалиева Т. М.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
151-155
Р.О. Кенжетаева Р.О. Кенжетаева, С.А.Нуржанова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҚЫЛАУ ФОРМАЛАРЫ
156-160
. Р.К. Дюсембинова, М.Т. Кожамбердина
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
161-165
. Г. Саудабаева, Ф. Абдримова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
165-170
. А.Б.Елькеева, Б.А.Киясова
ІСКЕРЛІК ОЙЫН БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
170-174
. Дюсембинова Р.,Динар Есмагамбетова
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАРЫСЫНДАҒЫ ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
174-179
. Акпаева А.Б., Лебедева Л.А., Рыскулбекова А.Д. ,Лариса Лебедева,Асима Рыскулбекова
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТАЛДАУ
179-187
. С.М.Сихимбаева М. А. Баймаханбетова, К Б.Райымкулова
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚУШЫЛАР БОЙЫНА 4К ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
187-193
. Шаяхметова Д.Б., Таутенбаева А.А,Айнагул Таутенбаева
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ КӘСІБИ ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮЛГІСІ
194-201
. Тугелбаева Ж.Н., Жұмабаева Ә.Е.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУДЕГІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
202-206
. Г.А.Ризаходжаева, П.А.Кудабаева, Э.А.Айтенова
БОЛАШАҚ ТУРИЗМ МАМАНДАРЫНЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕУДІ ҮЙРЕТУ МӘСЕЛЕСІ
206-210
. A.К. Aмaнтaeвa, Ж.Б. Чилдибaeв, Ж.A. Лaхбaeвa
ОҚЫТУШЫ МАМАННЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРEТТІЛІГІ БІЛІМ AЛУШЫЛAРДЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ МӘДEНИEТІН ҚAЛЫПТAСТЫРУДЫҢ НEГІЗІ
210-215
. Жилысбек С.Н., Сабиралиева Ж.Ы
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
216-222
.М.Қ. Қанабекова, С.А. Асанбаева М.Қ. Қанабекова, С.А. Асанбаева
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА СӨЙЛЕУ ЭТИКЕТІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
222-227
. А.Ю. Губенко, Н.Н. Хан
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫ
227-231
. А.Ю. Хорошев, К.К. Куламбаева, А.Н. Кошербаева
СТУДЕНТТЕРДІҢ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ДАМЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
231-236
. Рыскалиев С.
БОЛАШАҚ ДЕНЕ МӘДЕНИЕТІ МҰҒАЛІМІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ МЕН КӨРСЕТКІШТЕРІ
237-243
. Е. Утегенов, А. Куракбаева, Ә. Байгалиев
БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МҰҒАЛІМІН КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУ
243-248

Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс

. Берикханова А.Е., Бипажанова А.Б., Сайфуллақыз Б
ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
249-253
. Г.М. Бобизода, Т.Ж. Шакенова, Н.Ж. Шакенова
ЖОБАЛАУ ПРОЕКТ - ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НӘТИЖЕСІ
254-260
. Г.С. Саудабева, М.А. Айтбаева
ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӘСІПТІК ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ НЕГІЗДЕРІ
260-264
. А.Е. Ибраимкулов, А.С. Еримбетова, Б.С. Кубеков
КВЕСТ ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСАТЫН СУБЪЕКТІЛЕРІ АРАСЫНДАҒЫ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІКТІҢ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ФОРМАСЫ РЕТІНДЕГІ РОЛІ
264-268
. Л.И Шалабаева, Д.Б.Ешенкулова, А.Н.Умирбекова
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
269-274
. Илиясова Г.Б.
МЕКТЕПТЕ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО-ДА МАТЕМАТИКАЛЫҚ АНАЛИЗ КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ САБАҚТАСТЫҒЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
274-280
Б Рабинович ,Д Жанзакова
«КӨП ҚЫРЛЫ КӨЛЕМДЕР» ТАҚЫРЫБЫ МЫСАЛЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУДА ШАҒЫН ТОПТАР ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
280-286
Е Андасбаев ,М Ауелбек
РОБОТОТЕХНИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРІН МЕКТЕПТЕ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ (ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ)
286-289
Н Корогод ,Г Тулиндинова,Ю Олейник
ВИРТУАЛДЫ ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР МЕКТЕПТЕ БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
294-304
Г Бобизода,А Утилова,К Селиканова
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫС КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
304-310
М Алиев ,А Бейсенова
ОҚУШЫЛАРҒА ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ АРҚЫЛЫ ГЕОМОРФОЛОГИЯЛЫҚ ТҮСІНІК ҚАЛЫПТАСТЫРУ
310-314
К Ыбыраимжанов,Г Есполова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТІ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫНЫҢ КОМПОНЕНТІ РЕТІНДЕ
314-320
C Сейтенова,А Абил
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ
320-325
А Аутаева,C Сеитимбетова
ЕСТІУІНДЕ АУЫТҚУЫ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕ ОҚЫТУДА ВЕРБОТОНАЛЬДЫ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕСІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
325-330
А Сивинский,К Куламбаева
ЕСТУ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТЕ ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІРІККЕН САБАҚТАР ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
331-337
У Кыякбаева,А Иниятова,Т Турдалы
АЗ ҚАМТЫЛҒАН ОТБАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
337-341

4. Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру мәселелері

А Сыздыкбаева,А Усенова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
342-354
А Капенова,М Кузетова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ САЛАСЫН ДАМЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОЙЫННЫҢ РӨЛІ
354-357
К Метербаева,Ү Жәнәбілова
ОЙЫН АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР ТІЛІНІҢ ДЫБЫСТЫҚ МӘДЕНИЕТІН ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
358-362
А Манкеш,Ж Даулетбаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
362-366
. С.Ж.Еркебаева Г.К.Шырынбаева А.Е.Инаятова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
367-373
. Г.С. Майлыбаева М.С.Байдилданова
КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫСЫН ТӘРБИЕЛЕУДЕ ЖАНҰЯНЫҢ РОЛІ
373-378
. А.Б. Конысбаева Р.К.Бекмагамбетова Г.И.Казахбаева
ЗАМАНАУИ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛЫ ОТБАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
378-384
. К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
. Н.С.Сәрсенова А.Бисембиева
СЫНИ ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТІЛ МЕНГЕРУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
390-394
. Г.Б.Ракишева М.Маты М.А.Кененбаева
ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
394-400
. Г.Б.Ракишева М.А.Кененбаева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ МАҢЫЗДАЛЫҒЫ
401-408
. А.Калыкбаева А.К.Сатова
SMART ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ (БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ НЕГІЗІНДЕ)
408-414