Description
а
Тұтас шығарылым
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ПЕДАГОГИКАНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ БЕЙІМДЕЛІМДІ КӨШБАСШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
7-14
ПЕДАГОГИКА МЕН БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕГРАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР: МӘНІ, МӘСЕЛЕЛЕРІ, ШЕШІМДЕРІ
14-19
МEКТEПКE ДEЙIНГI БIЛIМ БEРУ ЖҮЙECIНE ҮШДEҢГEЙЛI МАМАН-ПEДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ МАҢЫЗЫ
19-29
ТЕОРИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДЫҢ МӘНІ МЕН ФАКТОРЛАРЫ ТҰРАЛЫ
35-39
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ АКМЕ ДАЙЫНДЫҒЫ
40-43
ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДЕ МЕТАПӘНДІК ҚҰЗЫРЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
43-48
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРЫН ЕНГІЗУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
54-58
ЦИФРЛЫҚ ДӘУІРДЕ ОҚЫТУ ДИЗАЙНЫН ҚҰРУДА ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
65-71
ЖОО-ДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІ – КӘСІБИ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ЗАМАНАУИ БАҒЫТ
71-78
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ: мәдениет, зерттеу
78-83
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ
83-87
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДА МАМАНДАРДЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІККЕ БАҒДАРЛАУ ТӘСІЛДЕРІ
88-94
ЖОО-ның ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ «FLIP » ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛIКТЕРI
95-100
КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
101-106
СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
106-111
УНИВЕРСИТЕТТЕ КОММУНИКАТИВТІ ТІЛГЕ ҮЙРЕТУ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ АМЕРИКАНДЫҚ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІ
120-125
«ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ» МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА КӘСІБІ БАҒЫТТАЛҒАН ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
125-131
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҮҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕС
131-136
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
136-140
ТӘЖІРИБЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ
141-146
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӨШБАСШЫЛЫҚ САПАЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
147-151
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
151-155
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
161-165
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
165-170
ІСКЕРЛІК ОЙЫН БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
170-174
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАРЫСЫНДАҒЫ ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
174-179
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТАЛДАУ
179-187
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚУШЫЛАР БОЙЫНА 4К ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
187-193
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ КӘСІБИ ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮЛГІСІ
194-201
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУДЕГІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
202-206
ОҚЫТУШЫ МАМАННЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРEТТІЛІГІ БІЛІМ AЛУШЫЛAРДЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ МӘДEНИEТІН ҚAЛЫПТAСТЫРУДЫҢ НEГІЗІ
210-215
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
216-222
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА СӨЙЛЕУ ЭТИКЕТІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
222-227
БОЛАШАҚ ДЕНЕ МӘДЕНИЕТІ МҰҒАЛІМІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ МЕН КӨРСЕТКІШТЕРІ
237-243
Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс
ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
249-253
ЖОБАЛАУ ПРОЕКТ - ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НӘТИЖЕСІ
254-260
КВЕСТ ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСАТЫН СУБЪЕКТІЛЕРІ АРАСЫНДАҒЫ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІКТІҢ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ФОРМАСЫ РЕТІНДЕГІ РОЛІ
264-268
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
269-274
МЕКТЕПТЕ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО-ДА МАТЕМАТИКАЛЫҚ АНАЛИЗ КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ САБАҚТАСТЫҒЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
274-280
«КӨП ҚЫРЛЫ КӨЛЕМДЕР» ТАҚЫРЫБЫ МЫСАЛЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУДА ШАҒЫН ТОПТАР ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
280-286
РОБОТОТЕХНИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРІН МЕКТЕПТЕ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ (ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ)
286-289
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫС КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
304-310
ОҚУШЫЛАРҒА ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ АРҚЫЛЫ ГЕОМОРФОЛОГИЯЛЫҚ ТҮСІНІК ҚАЛЫПТАСТЫРУ
310-314
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТІ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫНЫҢ КОМПОНЕНТІ РЕТІНДЕ
314-320
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ
320-325
ЕСТІУІНДЕ АУЫТҚУЫ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕ ОҚЫТУДА ВЕРБОТОНАЛЬДЫ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕСІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
325-330
ЕСТУ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТЕ ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІРІККЕН САБАҚТАР ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
331-337
АЗ ҚАМТЫЛҒАН ОТБАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
337-341
4. Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру мәселелері
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
342-354
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ САЛАСЫН ДАМЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОЙЫННЫҢ РӨЛІ
354-357
ОЙЫН АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР ТІЛІНІҢ ДЫБЫСТЫҚ МӘДЕНИЕТІН ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
358-362
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
362-366
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
367-373
ЗАМАНАУИ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛЫ ОТБАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
378-384
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
394-400
SMART ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ (БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ НЕГІЗІНДЕ)
408-414