Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ТӘЖІРИБЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ

Жарияланған March 2020
Е.А.Бөкетов ат. Қарағанды мемлекеттік университеті
Аңдатпа

Автор жүйелілік, құзыреттілік және тұлғалық-іс-әрекеттік тұрғысы негізінде педагогикалық
жүйені әзірлеуді негіздейді. Автор «педагогикалық жүйе» ұғымына теориялық талдау жасады,
педагогикалық жүйенің компоненттері: мотивациялық (жеке); когнитивті (теориялық);
технологиялық (практикалық) және рефлексивті (бағалау) жан-жақты ашылды.
Мақалада болашақ педагог-психологтың тәжірибелік-бағдарлы оқыту негізінде кәсіби қызметке
даярлығын оңтайлы ұйымдастыруға ықпал ететін педагогикалық жағдайлар анықталды. Автор
болашақ педагог-психологтарды кәсіби қызметке даярлаудың біртұтас жүйесіндегі, олардың кәсіби
өсуін қамтамасыз етудегі тәжірибенің рөлін негіздейді.
Педагогикалық жүйенің нәтижесі ретінде қазіргі заманғы білім беруді жаңғырту жағдайында
тәжірибелік-бағдарлы оқыту негізінде кәсіби қызметке даярлығы қалыптасқан құзыреттілікке ие
болашақ педагог-психолог болып табылады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Манашова Г.Н. , . 2020. ТӘЖІРИБЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 141–146. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.25.