Том 87 № 3 (2025): Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы журналы, "Педагогика ғылымдары" сериясы
Жарияланған:
29 September 2025
Тұтас шығарылым
Мектепке дейінгі, бастауыш білім беру,арнайы және қосымша білім беру мәселелері
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ
411-420
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМҒА БЕЙІМДЕЛУІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚИЫНДЫҚТАРЫН ТАЛДАУ
420-434
ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДАҒЫ ТРАВМАТИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУ
452-466
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ САНДЫҚ ОЙЛАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
202-212
ФОЛЬКЛОРДЫ ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МЕН ӘДІСНАМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
303-311
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ: SMART COACH МОДЕЛІ НЕГІЗІНДЕГІ ТӘЖІРИБЕ
237-245
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ: ЭМПИРИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
191-201
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР САЛАСЫНДАҒЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЖҮЙЕЛІ ТӘСІЛ: ҚАЗАҚСТАН ТӘЖІРИБЕСІ
320-330
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ
289-303
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫУДЫҢ МОДЕЛІ
223-236
ҚҰРЫЛЫМДЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР МОДЕЛІ (SEM) НЕГІЗІНДЕ STEM – БІЛІМ БЕРУДІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ SOFT SKILLS ДАМУЫНА ӘСЕРІ
122-133
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ТРАНСФОРМАЦИЯЛЫҚ КӨШБАСШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ТӘСІЛДЕРІ
213-222
БОЛАШАҚ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУДАҒЫ КОРПУС ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ РӨЛІ
269-279
АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ СТУДЕНТТЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
153-168
"УНИВЕРСИТЕТ-МЕКТЕП" ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ ШЕҢБЕРІНДЕ ЖАҢА ФОРМАЦИЯНЫҢ КӨШБАСШЫЛАРЫ РЕТІНДЕ ДИРЕКТОРЛАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ
110-122
УНИВЕРСИТЕТТЕ ӘРТҮРЛІ ДЕҢГЕЙДЕГІ ТОПТАРҒА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕТУДЕ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
143-153
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ИНТЕГРАЦИЯЛАНҒАН ЦИФРЛЫҚ КОНТЕНТТЕРДІ ҚОЛДАНУҒА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
255-269
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
245-255
ГЕНЕРАТИВТІ ЖИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚАЗАҚ ТІЛІ БІЛІМІНДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ҚЫРЛАРЫ
312-319
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ КӨМЕГІМЕН ҒЫЛЫМИ ЖАЗУ: ШОЛУ (2019–2024)
30-45
РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ МӘДЕНИ ҚҰРЫЛЫМ РЕТІНДЕ: БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІНДЕГІ СИМВОЛИКАЛЫҚ САЯСАТ
5-19
БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДАҒЫ КРОСС-МӘДЕНИ ЖӘНЕ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДЕРІ: ИНТЕГРАЦИЯ МӘСЕЛЕСІ
46-55
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУДАҒЫ НЕЙРОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
71-80
ПЕДАГОГ-МУЗЫКАНТТЫҢ ЗЕРТТЕУ ҮДЕРІСІНДЕ ӘДІСНАМАЛЫҚ ҰСТАНЫМДАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУЫ
56-70
3. Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс
АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА КӘСІБИ БАҒДАР БЕРУ ШАРТТАРЫ
403-410
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЫҚПАЛ ЕТУ ЖОЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ЖАСӨСПІРІМ ҚЫЗДАРДЫҢ АГРЕССИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫ МЕН БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ
350-359
SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ОРТАСЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІН БАҒАЛАУ: САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ
331-342
МҰҒАЛІМДЕР МЕН ОҚУШЫЛАР ЖӘНЕ АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ОҚУ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІ
342-349
