Том 82 № 2 (2024): Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы журналы, "Педагогика ғылымдары" сериясы
Жарияланған:
June 2024
Тұтас шығарылым
Мектепке дейінгі, бастауыш білім беру,арнайы және қосымша білім беру мәселелері
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ
372-381
ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ
381-392
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
204-219
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ КРИТЕРИЯЛАРЫ, КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ
219-227
СЫР СҮЛЕЙЛЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДА БЕЛСЕНДІ ЖӘНЕ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
156-167
ЗАМАНАУИ ДИДАКТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ДУАЛЬДЫ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
107-118
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТТЕРДІ ХАЛЫҚАРАЛЫҚТАНДЫРУ АЯСЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУ: ӘДЕБИЕТКЕ ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
167-176
БОЛАШАҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУҒА ДАЙЫНДАУ ҮШІН ЖОБАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ПАЙДАЛАНУ
248-254
ТІЛДІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ШЕТТІЛДІК КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
176-193
САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ КӘСІБИ-НЕГІЗДЕЛЕТІН ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
227-235
ОҚУ-ДАЛАЛЫҚ ПРАКТИКА АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
144-155
Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс
WEB 2.0 ҚОЛДАЙТЫН ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ 8-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҒАЛАМДЫҚ ЖЫЛЫНУ ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІ МЕН ПІКІРЛЕРІНЕ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ: КЛИМАТ ПЕН АУА ҚОЗҒАЛЫСЫ ТАҚЫРЫБЫ МЫСАЛЫНДА
288-295
ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУ МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ЭЛЕКТРОНДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ҚОЛЖЕТІМДІЛІГІ МЕН ҚИЫНДЫҚТАРЫ (мектептер мысалында)
331-342
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ ТҮРКИЯ МЕКТЕП ГЕОГРАФИЯСЫ ОҚУЛЫҚТАРЫ МАЗМҰНЫНДАҒЫ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУЫ
295-307
ЖОБАЛАУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
353-360
МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҰСЫНУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ
321-330
ОРТА МЕКТЕПТІҢ 9-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАЛАНҒАН ХИМИЯ САБАҚТАРЫН ӘЗІРЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
307-321
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСНА
«ON-LINE COMMUNITY»-ДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ВИРТУАЛДЫ РОМАНТИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ АУЫТҚУЛАРЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
5-25
ПEДAГOГИКAЛЫҚ ЖOO МEН МEКТEПТEРДE ФИЗИКA, МAТEМAТИКA, ИНФOРМAТИКA ПӘНДEРIНIҢ ПӘНAРAЛЫҚ БAЙЛAНЫCТAРЫН ЖҮЗEГE ACЫРУ
97-106
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87