. Абдуллина Т.Т., Баданбеккызы З.
ДИСКУССИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ СТРАТЕГИЯСЫ РЕТІНДЕГІ ҚОЛДАНУ
90-97
. Ланцева Т.В.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІГІНЕ ОҚЫТУ СТИЛІ МЕН ОҚЫТУДЫН ӘСЕРІ
46-56
. М.Е. Жангужинова, К.К. Абилкаламова, А.М. Сабитова
ҚАЗАҚСТАН МЕН ЛАТВИЯДАҒЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ЖОБАЛАУДА МОДУЛЬДІК-ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІ ТАЛДАУ
69-74
. Тилимисова Д. С., Есенгалиева А. М.
CLIL КОНТЕКСТІНДЕГІ САБАҚТА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЖОҒАРЫ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІНДЕ ҚОЛДАНУ: ЭКОНОМИСТ-СТУДЕНТТЕРДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
244-248
. Г.Р.Унгарбаева, Н.Д.Андреева, С.Ж.Ибадуллаева
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІН МОДЕЛДЕУ
249-255
. Агранович Е.Н., Уайдуллақызы Э.
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ӨЗІНДІК ОҚУ ІС-ІРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
342-348
. А.Б.Абдуалы Р.С. Амандосова Д.Д. Тумабекова
ТҮЛЕКТЕРДІ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ: ТӘЖІРИБЕ, МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ ПЕРСПЕКТИВАЛАР (М. Х. ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІНЕН)
205-210
. Кдырбаева А.А., Рябова Е.В., Абдыкадыров А.О.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚПРАКТИКАБОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
198-204
. Г.Б.Ибатова
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
326-331
. А.А.Лекерова, З.А.Мовкебаева
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУГЕ ДАЙЫНДАУ
175-179
. Айдналиева Н.А., Ли Е.Д., Жандауова Ш.Е.
ВОЛОНТЕРЛІК СТУДЕНТТЕРДІҢ АЗАМАТТЫҚ САНА-СЕЗІМІНІҢ ДАМУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
154-160
. Ш.И. Джанзакова, А. Байкутова, Ж.Макишева
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ
278-283
. Ш.К. Құрманбаева, С.А. Ислямова
СТУДЕНТ БІЛІМІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
132-137
. Ш.Ж. Колумбаева, Т. В. Ланцева
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
126-131
. Колумбаева Ш.Ж., Айтпаева А.К.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУ ҮШІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
102-106
. Игібаева А.Қ., Төлеуханова А.Д.
ГЕНДЕРЛІК ПЕДАГОГИКАНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
14-19
Төлеубекова Р.К. Р. К.Төлеубекова , Талпакова М. Ж.
«КОРПОРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІК» ҰҒЫМЫНЫҢ ГЕНЕЗИСІ
30-34
А.Т. Қожағұлов А.Т. Қожағұлов
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІНДЕГІ АРТ-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ РӨЛІ МЕН МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
133-137
. Асанбаева З.Д., Тасжурекова Ж.Т.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
191-199
. Г.К. Шолпанқұлова, Д.Ж. Торғауыт
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗЕТІН ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ БАҒЫТТАРЫ
163-169
. М.О. Еликбаева, Н.К. Ахметов
БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫ
156-163
. Б.Т. Есингельдинов, Н.К. Аширбаев, М.Б. Абсатова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ
42-47
. Айтпаева А.К., Акпарова Ж.М.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘРТҮРЛІ НҰСҚАЛАРЫ БАР ҚОҒАММЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ
109-117
. Калимолдаева А. К., Ербол М.
ЗАМАНАУИ ЖАСТАРДЫ ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ НЕГІЗІНДЕ ТӘРБИЕЛЕУДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТҰҒЫРЛАРЫ
29-35
Колумбаева Ш.Ж. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
ӨЗІН-ӨЗІ ОҚШАУЛАУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫ ПРАКТИКАСЫ
129-136