. А.Б. Нуркамытова, А. Ислам
ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘСІЛ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ШЕТ ТІЛІ БІЛІМДЕГІ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТЕ
84-88
. Утилова А.М., Сатынская А.К., Шакенова Т.Ж.
ТӘЛІМГЕРЛІК МЕКТЕПТЕГІ ЖАС ПЕДАГОГТАРДЫ ДЕРБЕСТЕНДІРІЛГЕН СҮЙЕМЕЛДЕУДІҢ БІР ТҮРІ РЕТІНДЕ
96-105
. Сманова А.А., Айтенова Э.А., Косшыгулова А.С.
ГЕРМАНИЯ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДУАЛЬДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРТТЕЛУ МАҢЫЗЫ
94-107
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.
Жоғары педагогикалық білім берудегі интеграцияның, интеграциялық процестердің әдіснамалық негіздері
5-12
. Сейтенова С.С., Книсарина М.М.
ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ БАСҚАРУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТӘРБИЕЛІК АСПЕКТІСІ
65-75
. Кульбекова А.К., Мурзагулова А.М., Ізім Т.О., Бакирова С.А.., Кайыр Ж.У.
ҚАЗАҚ БИІ БОЙЫНША МАМАНДАР ДАЯРЛАУ: ОҚЫТУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
57-70
. Мухаметкаиров А.Е.,Аплашова А.Ж., Кудышева А.А.
Жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары
197-205
ГУЛЬМИРА САБЫРОВНА
МЕКТЕПТЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ
143-154
. Жунусбекова А., Уайдуллакызы Э.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
203-211
. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б.
СТУДЕНТКЕ ОРТАЛЫҚТАНДЫРЫЛҒАН ОҚЫТУДЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
64-70
. Сагитова Ж.М.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ТƏЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУДЫҢ НЕГІЗІ
71-78
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113
. Есимгалиева Т.М.,Косшыгулова А.С.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
150-157
. Акылбеков К. А., Каймулдинова К. Д., Карбаева Ш. Ш.
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың геоэкономикалық құзыреттерін жобалау моделі
7-14
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. Сардарова Ж.И., Жұмашева Н.С., Мусагалиева Г.Б.
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ, ПРОБЛЕМАЛАРЫ
157-167
. Токпаев К.М., Канаева З.К., Ярошенко О.Г.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
86-91
. Кульгильдинова T.A., Сурова Д.С., Сарсембаева А.А.
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ТРЕНДТЕР КОНТЕКСТІНДЕГІ БЕЙРЕСМИ БІЛІМ
36-48
. Кудабаева П.А., Жорабекова А.Н., Зейнебекова М.С.
«ҚҰЗЫРЕТТІЛІК» ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ ТАЛДАУЫ
30-34
. Жанысбекова Ш., Даулетбекова Ж.
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87
. С.Б. Қасымов, И.Х. Кобер, Е.А. Макарова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДА МАМАНДАРДЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІККЕ БАҒДАРЛАУ ТӘСІЛДЕРІ
88-94
. Игенбаева Б.Н., Смыкова М.Р., Шильдибеков Е.Ж.
МАМАНДАРДЫ ТИІМДІ ДАЯРЛАУДЫҢ АЖЫРАМАС ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
114-135
Р.О. Кенжетаева Р.О. Кенжетаева, С.А.Нуржанова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҚЫЛАУ ФОРМАЛАРЫ
156-160
. Абдримова Ф.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІН КЛАКС-ПЕДАГОГИКА НЕГІЗІНДЕ ИННОВAЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУ
187-194
. Муталиева А.Ш., Шолпанкулова Г.К., Калкеева К.Р.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ПРАКТИКАНЫҢ МАҢЫЗЫ
115-127