. Толбасиева А.А., Лекерова Г.Ж., Усенова А.М.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
216-225
. Альжанова Б.С., Бисенгазиева А.С., Ихласова Ж.М., Өтегенова А.А
Квест технологиясының оқушылардың танымдық белсенділігіне әсері
239-250
. Ш.И. Джанзакова, А. Байкутова, Ж.Макишева
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ
278-283
Г. А. Жумадилова Г. А. Жумадилова
ОҚУШЫЛАРДЫҢТІЛ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ДАМУЫКОГНИТИВТІК ҚЫЗМЕТТІ МӘДЕНИ МЕҢГЕРҮ ПРОЦЕСІ РЕТІНДЕ
272-277
. Ерахметқызы Ж., Адилбекова Л.М.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
171-179
. Жусип Э.М., Сайдахметов Б.,Умирзахова Г.А.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘМБЕБАП ОҚУ ӘРЕКЕТТЕРІНЕ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ СИПАТТАМА
279-288
. Слямхан М.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
. Сайдахметов Б., Фейзулдаева С.А. , Бекжанова Ж.
ЦИФРЛЫ РЕСУРСТАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
297-311
. Л.И Шалабаева, Д.Б.Ешенкулова, А.Н.Умирбекова
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
269-274
. Тайтелиева Л.Р., Қияқбаева Ұ.Қ., Сержанұлы Б.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
200-208
. Г.М. Бобизода, Т.Ж. Шакенова, Н.Ж. Шакенова
ЖОБАЛАУ ПРОЕКТ - ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НӘТИЖЕСІ
254-260
. Изат М.М., Киякбаева У.К., В.Байрактар
Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларының қияткерлік дағдысын дамытушы ойындар арқылы қалыптастыру
331-337
. Асанбаева З.Д., Тасжурекова Ж.Т.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
191-199
. Сейсова А.Б., Хамзина Ш.Ш., Муканова Р.Ж.
МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН МЕКТЕПТЕРДЕ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНУ
381-390
. Метербаева К.М.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУДА КЕЙС-СТАДИДІ ӘДІСІНІҢ РӨЛІ
338-345
. Ли Е.Д., Жандауова Ш.Е., Байжанова С.А.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҰҒАЛІМДІ ДАЯРЛАУ ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚИЫНДЫҚТАРЫНА ЖАУАП РЕТІНДЕ
195-200
. Мырзахметова А.Т., Сманов Б.Ө., Жапарова А.Б.
5-6 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ЭЙДОС-КОНСПЕКТІНІ ЕРТЕГІ ЖАНРЫН ОҚЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
286-294
. Архипова Н.В., Абельтаева Ж.Е.
ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ПРОБЛЕМАЛЫҚ-БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
246-253
. М.М. Зұлпыхарова, Г.Т. Сәдуақас, М.Ж. Сұлтанбек
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
31-41
. Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж.
ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІ
222- 233
. Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
141-150
А Капенова,М Кузетова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ САЛАСЫН ДАМЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОЙЫННЫҢ РӨЛІ
354-357
. Шолпанқұлова Г.К.
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭЛЕКТРОНДЫ БІЛІМ РЕСУРСТАРЫН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
39-45
. Ермахан А.Б., Кармысова М.К.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІК ШЕТЕЛ ТІЛДІК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУЫНЫҢ КЕПІЛІ РЕТІНДЕ ИНТЕГРАТИВТІК ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІ
332-336
.. Мейрманова А.А., Нурахметова А.Р., Сагимбаева А.Е.,Жанбеков Х.Н., Альмеш Д.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ АҚПАРАТТЫҚ-КОМПЬЮТЕРЛІК ЖӘНЕ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
175-188