. Кудайбергенова К.Т., Игенбаева Р.Т., Нургали С.
СЫР СҮЛЕЙЛЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДА БЕЛСЕНДІ ЖӘНЕ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
156-167
. Усенова Г.С., Майгельдиева Ш.М., Диуанова Р.К.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
193-204
. Жунисбаева А.С., Бегалиева С.Б., Федорченко Л.А.
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ КРИТЕРИЯЛАРЫ, КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ
219-227
. Жанысбекова Ш., Даулетбекова Ж.
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87
. Манкеш А.Е., Ауезова А.А., Аманжолова Ә.Н., Шахизад М.Б.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
361-371
. Утегенова М.С., Шолпанкулова Г.К., Муталиева А.Ш.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
48-60
. Карсыбаева Р., Измагамбетова Р., Айтжанова Е.
ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ
381-392
. Ахметов А.А., Кошербаева А.Н., Чевикбаш С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
280-288
. Ткач Г.М., Ли О.С., Керимбаев Н.Н.,Гарванов И.
МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҰСЫНУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ
321-330
. Абаева Г.А., Оразаева Г.С.
ШЫҒЫС ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕ «ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР» БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ ТҰҒЫРЛАРЫ МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ ТӘЖІРІБЕСІ
24-36
. Дузелбаева А.Б.,Мовкебаева З.А., Хамитова Д.С.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ БОЙЫНША АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
228-240
. Стамбеков Е., Стамбекова Ж., Кожамкулова Н.
БОЛАШАҚ ДИЗАЙН МАМАНДАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТІН СТУДЕНТКЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ ДАМЫТУ
264-277
. Масумех Шири, Байгутов К.
КӨРКЕМ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
286-295
. Шалгынбаева К.К.,Санатбай П.А.,Медеубаева К.
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
. Масимбаева А.А.,Дуйсенбаев А.К.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕДИАМӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ МӘНІ
304-316
. Дуйсенова M.М., Жорабекова A.Н.
ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЖӘНЕ ОНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ҚОЛДАНУ
406-417
. Абдримова Ф.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІН КЛАКС-ПЕДАГОГИКА НЕГІЗІНДЕ ИННОВAЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУ
187-194
. Пономарев Р.Д., Жиенбаева Н.Б.
ЗЕЙІН ТАПШЫЛЫҒЫНЫҢ ГИПЕРАКТИВТІЛІГІНІҢ БҰЗЫЛУЫН ЖӘНЕ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫНЫҢ КЕШІКТІРІЛГЕН ТҮРІН ЗЕРТТЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
276-286
. Жайынбаева С.К., Успабаева А.А., Рысбаева Г.А.
«ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП» ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
215-226
. Егизбаева Л., Жазыкова М.К., Мустояпова А.С., Акиева А.С., Аралбай А.К.
CLIL ЖӘНЕ CLIL ЕМЕС ТОПТАРДАҒЫ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕР АРАСЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙЛЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
147-154
. Аренова А.Х., Жунусбекова А., Асилбаева Р.Б.
ЦИФРЛЫҚ ПЕДАГОГТЕРДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДА ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУ
137-147
. Аширимбетова М., Шаяхметова Д.
ШЕТ ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ МӘСЕЛЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ: ТӘЖІРИБЕ МЕН ҚАЗІРГІ ЗАМАН
43-49
. Жундыбаева Т.Н., Алимкул А.М., Баймбетова Г.А.
SACERS-UPDATED – МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫН БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ
345-355
. Болысханова М.Ж., Зулпыхар Ж.Е.
АРАЛАС ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП СТУДЕНТТЕРГЕ БАҒЫТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЕНГІЗУ
99-114
. Каримова А.Т., Курбанбеков Б.А., Али Чорух
МЕКТЕПТЕГІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА ЗАМАНАУИ ВИРТУАЛДЫ ЗЕРТХАНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
294-303