. Ахметова А.С., Имангалиева Ш.Д.
АТА-АНАНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ҚАТЫНАСЫН АНЫҚТАУДАҒЫ САУАЛНАМАНЫҢ ЭКСПРЕСС-ТАЛДАУ ӘДІСІ РЕТІНДЕГІ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
223-233
. Ахметова Э.К.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМГЕ АТА-АНАЛАРДЫҢ ТИІМДІ ҚАТЫНАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
262-270
. Алимбаева С.К. , Сматова К.Б., Мажибаев А.К.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНДЕ МЕДИАПЕДАГОГИКАНЫҢ ДАМУ ҮДЕРІСТЕРІН ЗЕРДЕЛЕУ
14-25
. Жанабаева К.К., Санай Г.Е., Еримова А.Ж.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
180-190
. Искакова Д.А. , Ордабаева Р.Б. , Мордвинцева И.Ю
ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ РӨЛІ МЕН МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
302-309
. А.Б. Конысбаева Р.К.Бекмагамбетова Г.И.Казахбаева
ЗАМАНАУИ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛЫ ОТБАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
378-384
. М.Э.Усенова, Н.Б.Жиенбаева
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
362-366
. Бельгибаева Г.К., Жұмкенова Ә.Д.
the МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
213-226
. Баймахова А.Ш.
МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНДA АУЫТҚУЫ БАР ЖЕТКІНШЕКТЕРДІ ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
312-325
. Г.С. Майлыбаева М.С.Байдилданова
КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫСЫН ТӘРБИЕЛЕУДЕ ЖАНҰЯНЫҢ РОЛІ
373-378
. Кыякбаева У.К., Онланбекқызы Г., Сержанұлы Б.
STEAM-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ЕРЕСЕК МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ IT-ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
395-405
. Абдрахманов А.Э.,Абдрахманова Р.Б., Жапаров Э.Ж.
ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
362-370
У Кыякбаева,А Иниятова,Т Турдалы
АЗ ҚАМТЫЛҒАН ОТБАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
337-341
. Aгеева Л.Е., Aгранович Е.Н.
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚОСЫМША ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
40-50
. Рахмет Ү.Р., Шалабаева Ж.С.,Абдуразақова О.А.
БАЛАНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ
226-233
. Г.Б.Ракишева М.А.Кененбаева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ МАҢЫЗДАЛЫҒЫ
401-408
. Aгеева Л.Е., Aгранович Е.Н.
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
263-272
. Усенова М.Э., Жиенбаева Н.Б.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІ МЕН СӨЙЛЕУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
311-316
. Айтпаева А.К., Акпарова Ж.М.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘРТҮРЛІ НҰСҚАЛАРЫ БАР ҚОҒАММЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ
109-117
. С.А.Ұзақбаева
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
49-54
. А.Ө. Равшанова
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУДЕ ОТБАСЫНЫҢ РӨЛІ
294-299
. Ұ.Қ.Қыякбаева, Ұ.Б.Төлешова, Р.К.Бекмагамбетова
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ АНИМАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
188-192
. БижкеноваА.Е., Кабенова Д.М., Такуова З.С., Әділханұлы М.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЕТ ТІЛДІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҒДАЙЫ МЕН БОЛАШАҒЫ: ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
74-83