. Жомартова А.Д., Аубакирова С.Д., Акпарова Ж.М.
ПЕДАГОГТАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
32-43
. Нурланов Ш.
АВТОЭТНОГРАФИЯЛЫҚ ӘДІС: ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
25-32
. М.Э.Усенова, Н.Б.Жиенбаева
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
362-366
. И.Р.Халитова,Н.О.Атемкулова, Г.К.Ширинбаева
ТАРИХИ МҰРАЛАР ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ РУХАНИ ДАЯРЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
180-187
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.,Колумбаева Ш.Ж.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МАЗМҰНЫН ӘЗІРЛЕУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
3-13
. Толегенулы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ: ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ
33-40
. Майгельдиева Ж.М., Курманбаев Р.Х., Қоянбаева Ұ.Б.
LESSON STUDY БАҒДАРЛАМАСЫН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
36-48
.а. Ш.С. Демисенова
ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ ТҰЛҒА ТОЛЕРАНТТЫҒЫ МЕН ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
60-66
. Жунисбаева А.С., Бегалиева С.Б., Федорченко Л.А.
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ КРИТЕРИЯЛАРЫ, КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ
219-227
. Шалгынбаева К.К.,Санатбай П.А.,Медеубаева К.
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
. Алтынбеков Ш., Урматова А., Джумагалиева А.
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ПРОБЛЕМАЛЫҚ-ІЗДЕУ ЕСЕПТЕРІ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
226-237
. Нурсейт А.Т., Бейсенбекова Г.Б., Карманова Ж.А., Манашова Г.Н.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰҒЫРДЫ ҚОЛДАНУ
58-64
. Аширимбетова М., Шаяхметова Д.
ШЕТ ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ МӘСЕЛЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ: ТӘЖІРИБЕ МЕН ҚАЗІРГІ ЗАМАН
43-49
. Абдильдаулы А.,Мукашева Д.М.,Тлеубай С.Т., Мартина Хаас
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНДЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ: УНИВЕРСИТЕТ ТӘЖІРИБЕСІН ТАЛДАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ МАНСАПҚА ӘСЕРІ
224-235
. Длимбетова Г.К., Дзятковская Е.Н., Абенова С.У.,Тайбулдинова С.А
«ЖАСЫЛ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ» ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІН ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СИПАТТАУ
61-69
. Кульбекова А.К., Мурзагулова А.М., Ізім Т.О., Бакирова С.А.., Кайыр Ж.У.
ҚАЗАҚ БИІ БОЙЫНША МАМАНДАР ДАЯРЛАУ: ОҚЫТУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
57-70
. Нурбекова С.М., Айтпаева А.К., Алимбекова А.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ОЙЫН ӘРЕКЕТІ АРКЫЛЫ ДАМЫТУ
251-257
. Ахметова Г.Макоелл Ц.
НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
12-26
. Бельгибаева Г.К., Жұмкенова Ә.Д.
the МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
213-226
. Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
141-150
. Абдигапбарова У.М., Берикханова А.Е., Стамбекова А.С.
ТжКБ ЖӘНЕ ЖОО БІТІРУШІЛЕРІНІҢ «ПЕДАГОГ» КӘСІБІНЕ ЕНУ МӘСЕЛЕСІ БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРДІ ТАЛДАУ НӘТИЖЕЛЕРІ
100-106
. Жубандыкова А.М., Амангелді Ж.А.
УДК 373.2 МРНТИ 14.23.09 МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТЫН ЗАТТЫҚ-ДАМЫТУША ОРТА АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
279-286
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113
. Кусаинов А.К., Хавайдарова М.М., Конырова Ж.Б.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН ЖЕҢУ
165-175
. Сагитова Ж.М.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ТƏЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУДЫҢ НЕГІЗІ
71-78