іздеу
ТҮРКИЯДАҒЫ SCRATCH БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН ЖАСАЛҒАН ДОКТОРЛЫҚ ДИССЕРТАЦИЯЛАРДЫҢ МЕТА-ТАЛДАУЫ
25-36
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
188-209
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
149-156
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БАСҚАРУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
295-304
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЖАС КЕЗЕҢДЕРІНЕ СӘЙКЕС ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУ ТЕХНИКАСЫНА ОҚЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
104-118
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың геоэкономикалық құзыреттерін жобалау моделі
7-14
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ОҚУШЫЛАРЫН КОНЦЕРТТІК ОРЫНДАУШЫЛЫҚҚА СӘТТІ ДАЙЫНДАУДЫҢ ФАКТОРЫ
56-64
ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
51-59
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН АРТТЫРУДАҒЫ МҰҒАЛІМНІҢ РӨЛІ
349-353
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
326-331
ОНЛАЙН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТІҢ МАҢЫЗДЫ МІНДЕТІ
52-58
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
48-52
ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРЫНДА ИНТЕГРАТИВТІ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫНЫҢ МӘНІ ЖӘНЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖОЛДАРЫ
136-144