Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 242 нәтиже 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.,Колумбаева Ш.Ж.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МАЗМҰНЫН ӘЗІРЛЕУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
3-13
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
. Жубандыкова А.М. , Елубаева Ж.
СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУДА САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
96-105
. Нурсейт А.Т., Бейсенбекова Г.Б., Карманова Ж.А., Манашова Г.Н.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰҒЫРДЫ ҚОЛДАНУ
58-64
. Шадырова А.Б.
ҒАЛЫМ ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ «ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ»ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ-ТАЛДАУЫ
78-88
. Усенова Г.С., Майгельдиева Ш.М., Диуанова Р.К.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
193-204
Т.Н. Жүндібаева, Г.С. Примбетова, Қ.Е. Ағыбай Т.Н. Жүндібаева, Г.С. Примбетова, Қ.Е. Ағыбай
ҚАЗАҚСТАНДА SACERS ШКАЛАСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
144-149
. Байменова Б.С., Жубакова С.С., Киясова Б. А.
РАЗВИТИЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНЦИЙ У СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
193-198
. Ауелбек М.А., Сенькина Г.Е.
АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ: АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
176-187
. Жумагелдиева А.Д., Абаева Г.А., Турыскулов У.Ж.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮЛГІСІ
136-145
. Абаева Г.А. Кудеринова А.М., Баймуратова А.Т., Куттыбаева Ж.К.
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ ҮЙ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚЫТУДЫҢ МОНИТОРИНГІ
317-327
. Гладковская И., Шатаева А.М., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-151
. Ахметова Э.К.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМГЕ АТА-АНАЛАРДЫҢ ТИІМДІ ҚАТЫНАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
262-270
. Тұрғынбаева Б.А., Оракова А.Ш., Корнилова Т.Б.
ҮЗДІКСІЗ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАРЫН ҚҰРАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
22-35
. Колумбаева Ш. Ж., Ланцева Т.В.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ РЕЖИМНІҢ ЖАРИЯЛЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ СЫНИ ПЕДАГОГИКА ТҰРҒЫСЫНАН БІЛІМ БЕРУ САЯСАТЫ
108-118
. Сыздыкбаева А.Д., Сейдуалиева А.Н.
МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАҒАЛАУ (ҚАЗАҚСТАН ТӘЖІРИБЕСІ)
271-278
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Ахметов А.А.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ БІЛІМ САПАСЫН БАСҚАРУ ТӘЖІРИБЕСІ
51-56
. Нурбекова Ж.К., Маульшариф М., Боброва В.В.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛЕРІН ҚАҢАҒАТТАНДЫРУ ҮШІН БЕЙІМДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
310-316
. Акылбеков К. А., Каймулдинова К. Д., Карбаева Ш. Ш.
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың геоэкономикалық құзыреттерін жобалау моделі
7-14
. Сенькина Г.Е., Ауелбек М.А.
ОНЛАЙН СИМУЛЯТОРЛАР НЕГІЗІНДЕ РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
127-136
. Сатынская А.К., Утилова А.М.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГЫНЫҢ ПРОФЕССИОГРАММАСЫ
73-82
. Р.Қ.Керимбаева, М.А.Шауенова
БІЛІМ БЕРУДІ ИНТЕГРАЦИЯЛАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
55-60
. Шавалиева З.Ш., Сатынская А.К., Мучкин Д.П.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУ ӘРЕКЕТІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУШІЛІК АСПЕКТІЛЕРІ: БОЛАШАҚ ҰСТАЗДАРДЫ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ
162-168
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113
1 - 25/ 242 нәтиже 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>