іздеу
«ON-LINE COMMUNITY»-ДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ВИРТУАЛДЫ РОМАНТИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ АУЫТҚУЛАРЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
5-25
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ
372-381
ПEДAГOГИКAЛЫҚ ЖOO МEН МEКТEПТEРДE ФИЗИКA, МAТEМAТИКA, ИНФOРМAТИКA ПӘНДEРIНIҢ ПӘНAРAЛЫҚ БAЙЛAНЫCТAРЫН ЖҮЗEГE ACЫРУ
97-106
ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ МАҢЫЗДЫ ҚҰРАМДАС БӨЛІГІ РЕТІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
317-327
«ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП» ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
215-226
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МАМАНДАРЫН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ АУДИОВИЗУАЛДЫ ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫ НЕГІЗІНДЕ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
261-275
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СЫНЫПТАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ"ПЕДАГОГ" МАМАНДЫҒЫН ТАҢДАУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН КӘСІБИ БАҒДАРЛАУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНД
265-275
SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR DESIGNING A HYBRID EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR UNIVERSITY STUDENTS
36-43
Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларының қияткерлік дағдысын дамытушы ойындар арқылы қалыптастыру
331-337
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, ТЕХНИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ БОЙЫНША ОҚУ ҚҰРАЛЫН ӘЗІРЛЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
76-90
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҰЛТТЫҚ МУЗЫКА АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
321-331
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУДА КЕЙС-СТАДИДІ ӘДІСІНІҢ РӨЛІ
338-345
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (№2 Оқушылар үйі мысалында)
287-293
ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ МОДЕЛІН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-216
РЕФЛЕКСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ МАҢЫЗДЫ ШАРТЫ РЕТІНДЕ
32-41