. Губенко А.Ю., Хан Н.Н.
БУЛЛИНГ ВИКТИМИЗАЦИЯҒА ДУШАР БОЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕР БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДАҒЫ ЗЕРТТЕУ ОБЪЕКТІСІ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
32-40
. Жанысбекова Ш.Т.
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТУРАЛЫ
207-214
. Сейсенбекова П.Б.
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
142-152
. Абдигапбарова У.М., Берикханова А.Е., Стамбекова А.С.
ТжКБ ЖӘНЕ ЖОО БІТІРУШІЛЕРІНІҢ «ПЕДАГОГ» КӘСІБІНЕ ЕНУ МӘСЕЛЕСІ БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРДІ ТАЛДАУ НӘТИЖЕЛЕРІ
100-106
. Джусубалиева Д.М.
ШЕТ ТІЛІ ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАГЫ ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ РӨЛІ
70-75
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113
. Мовкебаева З.А. , Ахметова А.Е.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ: ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
60-69
. Азимбаева Ж.А.
PREPARATION OF TEACHERS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION TO ACTIVITIES IN CONDITIONS OF INNOVATIVE CHANGES
152-160
. Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Мырзаханова Д.Б.
МУЗЫКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
233-239
Гулнур Мусагулова
БІЛІМ БЕРУДЕ МОБИЛЬДІ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕНДЕНЦИЯСЫ МЕН БОЛАШАҒЫ
25-32
. Акрамова А.С., Бай Цинсинь , Кариев А.Д.
СТУДЕНТТЕРДІ АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ МЕДИАТЕХНОЛОГИЯ
89-99
. Ахметова Э.К.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМГЕ АТА-АНАЛАРДЫҢ ТИІМДІ ҚАТЫНАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
262-270
. Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж.
ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІ
222- 233
. Туралбаева А.Т., Кенжалы А.Ж. , Фейзулдаева С.А.
ЦИФРЛЫ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-222
. Садуакас Г.Т., Итенова Н.К., Абдуллина Г.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ
201-207
. Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З. , Алимбекова Л.
«STEM» БІЛІМ БЕРУДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
190-200
. Абаева Ғ.Ә.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА ЫМ-ШАРА ТІЛІН ПАЙДАЛАНУ ТУРАЛЫ
168-179
. Сагитова Ж.М.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ТƏЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУДЫҢ НЕГІЗІ
71-78
. Галиева А.Н., Калиева Ж.Т.
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160
. Букабаева Б.Е., Кемелбекова З.А., Ержанова Г.А.
CLIL- ПЕДАГОГІНІҢ ҚҰЗЫРЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
38-45
. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ
5-13
. Ланцева Т.В.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІГІНЕ ОҚЫТУ СТИЛІ МЕН ОҚЫТУДЫН ӘСЕРІ
46-56
. А.Б. Нуркамытова, А. Ислам
ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘСІЛ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ШЕТ ТІЛІ БІЛІМДЕГІ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТЕ
84-88
. М.Е. Жангужинова, К.К. Абилкаламова, А.М. Сабитова
ҚАЗАҚСТАН МЕН ЛАТВИЯДАҒЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ЖОБАЛАУДА МОДУЛЬДІК-ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІ ТАЛДАУ
69-74
. Шарипов Б.Ж., Джусубалиева Д.М.
SMART-ОҚЫТУ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҢА ТӘСІЛ
39-44