Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған October 2020
Жетысуский университет имени И.Жансугурова
Аңдатпа

Мақалада жалпы білім беретін ұйымдарда жұмыс жасайтын педагогтардың даму мүмкіндігі шектеулі бaлaлapды біріктіре оқытуда кәсіби біліктілігін қалыптастыру қaжeттiлiгi жәнe oның кәсіби қызметіне қандай талаптар қойылуы мүмкін, оның кәсіби және жеке дамуында не өзгеруі мүмкін және не өзгеруі керек деген сұрақтар төңірегіндегі мәселелер қарастырылған. Зерттеу жұмысында мұғалімдердің кәсіби қызметін жаңа жағдайда жүзеге асыруға дайын еместігімен байланысты инклюзивті білім берудегі тәжірибесін жетілдіруге, құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік жұмыстар Алматы облысы, Талдықорған қаласы, Еркін аулындағы Е. Берліқожаұлы атындағы №11 орта мектеп мұғалімдерімен жүргізіліп, нәтижесі өңделген. Осы жүргізген жұмыстар нәтижелері бойынша ұсыныстар беріледі. Зерттеу нәтижелерінің практикалық құндылығы – әзірленген және сынақтан өткен диагностикалық әдістемелер кешені жоғары мектеп оқытушыларына болашақ мұғалімдердің инклюзивті құзыреттіліктің қалыптасу деңгейлерін диагностикалауға мүмкіндік береді.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Галиева А.Н., Калиева Ж.Т. , . 2020. А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2020), 154–160. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.15.