Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

101 - 125/ 128 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 > >> 
. Губенко А.Ю., Хан Н.Н.
БУЛЛИНГ ВИКТИМИЗАЦИЯҒА ДУШАР БОЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕР БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДАҒЫ ЗЕРТТЕУ ОБЪЕКТІСІ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
32-40
. Сайдахметов Б., Фейзулдаева С.А. , Бекжанова Ж.
ЦИФРЛЫ РЕСУРСТАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
297-311
. Жумабаева А.Е., Жунусбекова А.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІН БИЗНЕСКЕ БАҒЫТТАЛҒАН ҚЫЗМЕТКЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК АЛҒЫШАРТТАРЫ
126-132
. Орынбаева Л.К.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІН МЕКТЕПТЕН ТЫС ІС-ӘРЕКЕТІН АҚПАРАТТАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
254-261
. Нишанбаева С.Х., Садуакас Г.Т., Абилхаирова Ж.А.
ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ ТҮСІНІКТЕР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
286-297
. Усенова М.Э., Жиенбаева Н.Б.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІ МЕН СӨЙЛЕУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
311-316
. Толегенулы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ: ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ
33-40
. Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж.
ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІ
222- 233
. Ланцева Т.В.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІГІНЕ ОҚЫТУ СТИЛІ МЕН ОҚЫТУДЫН ӘСЕРІ
46-56
. Стамбекова А. С., Шмидт М. А., Ержанова Г. Ж.
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРІЛУІНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР АДАМДАР ҮШІН ЖОҒАРЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ КЕДЕРГІЛЕР
75-85
. БижкеноваА.Е., Кабенова Д.М., Такуова З.С., Әділханұлы М.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЕТ ТІЛДІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҒДАЙЫ МЕН БОЛАШАҒЫ: ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
74-83
. Г.Р.Унгарбаева, Н.Д.Андреева, С.Ж.Ибадуллаева
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІН МОДЕЛДЕУ
249-255
. Ермахан А.Б., Кармысова М.К.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІК ШЕТЕЛ ТІЛДІК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУЫНЫҢ КЕПІЛІ РЕТІНДЕ ИНТЕГРАТИВТІК ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІ
332-336
. Л.Е. Агеева, Т.А. Левченко
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ
309-313
. А.У. Сатыбалдиева З.К.Мырзалиева
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕ «МӘДЕНИЕТ ГЕОГРАФИЯСЫ» ЭЛЕКТИВТІ КУРСЫН ЕНГІЗУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
289-293
. З.К. Жаназарова, Т.А. Кульгильдинова
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ МЕТАКОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ
89-94
. М.С. Каракулова, М.Ж. Сұлтанбек , А.С. Тазабекова
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТҰҒЫРЛАРЫ
216-226
Өмірбаева Г.Ш. Өмірбаева Г.Ш.
«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
122-127
. Еркебаева С.Ж.,Жумабаева А.Е.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
199-206
. Алимбаева С.К., Нұрадин Г.Б.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖОБАЛАУ
18-24
. Киясова Б.А.
ОНЛАЙН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТІҢ МАҢЫЗДЫ МІНДЕТІ
52-58
. Мамытбаева Ж.А., Қияқбаева Ұ.Қ., Мамаева А.Е.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
48-52
. К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
. С.Ж.Еркебаева Г.К.Шырынбаева А.Е.Инаятова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
367-373
. Г.С. Саудабева, М.А. Айтбаева
ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӘСІПТІК ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ НЕГІЗДЕРІ
260-264
101 - 125/ 128 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 > >>