. Рахимбекова А.Т., Алпысбаева Н.С.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
101-108
. Нурбекова Ж.К., Маульшариф М., Боброва В.В.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛЕРІН ҚАҢАҒАТТАНДЫРУ ҮШІН БЕЙІМДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
310-316
. Таyбаeва Г. З.
МEКТEПКE ДEЙIНГI БIЛIМ БEРУ ЖҮЙECIНE ҮШДEҢГEЙЛI МАМАН-ПEДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ МАҢЫЗЫ
19-29
. Садыкова А.К., Альжанова А.О., Дуйсенгалиева А.А.,Атабекова Б.Б
БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІККЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ МӘНІ
235-247
. Дузелбаева А.Б.,Мовкебаева З.А., Хамитова Д.С.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ БОЙЫНША АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
228-240
. Е. Утегенов, А. Куракбаева, Ә. Байгалиев
БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МҰҒАЛІМІН КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУ
243-248
. Байдалиев Д.Д., Демченко Л.В.
МЕКТЕПТЕ «ЖАҺАНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК» КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
270-280
.а. Ш.С. Демисенова
ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ ТҰЛҒА ТОЛЕРАНТТЫҒЫ МЕН ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
60-66
. Султанова М.С., Муканова А.Б., Ахметжанова Д.С.
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
. Сейтказы П.Б., Кулдашева Н.У., Жумагалиева Г. Ж.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫ ӨЗІН–ӨЗІ РЕТТЕУІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
240-250
. К.Т.Жансугурова
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
137-142
. Капенова А.А. Курманжанова Г.Е
БАЛАНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ ДАМЫТУШЫЛЫҚ БІЛІМ КЕҢІСТІГІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
304-309
. Абильдина С.К., Медиева С.Х., Асилбава Р.Б.,Аналбекова К.Т.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙНДЫ ҚОЛДАНУЫНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫҢ РӨЛІ
71-85
. Азимбаева Ж.А.
PREPARATION OF TEACHERS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION TO ACTIVITIES IN CONDITIONS OF INNOVATIVE CHANGES
152-160
. Баданбекқызы З., Сейдалиева Г.О.
ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ
222-230
Жалгасова А.А. А.А.Жалгасова , Қойшығұлова Л.Е., Жубангалиева Г.Г.
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АНДРАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ МЕН ҚАҒИДАЛАР
25-30
. Биисова Г.И., Мадалиева Ж.Қ
ПЕДАГОГИКАДАҒЫ СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ ТӘСІЛ: МӘСЕЛЕЛЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР
19-24
. Джусубалиева Д.М., Мынбаева А.К., Мамбетказиев А.Е.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИҚАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ: ПРОБЛЕМАЛАР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР
95-102
. Колумбаева Ш.Ж., Айтпаева А.К.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУ ҮШІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
102-106
. Ш.К. Құрманбаева, С.А. Ислямова
СТУДЕНТ БІЛІМІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
132-137
. Байменова Б.С., Жубакова С.С., Киясова Б. А.
РАЗВИТИЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНЦИЙ У СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
193-198
. Г.А. Сулейменова, А.К.Сатынская
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ТУРАЛЫ
337-341
. Шмигирилова И.Б., Дарбаева Д.К., Рыбалко Н.А.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
46-53
. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б.
СТУДЕНТКЕ ОРТАЛЫҚТАНДЫРЫЛҒАН ОҚЫТУДЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
64-70
. Галиева А.Н., Калиева Ж.Т.
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160