іздеу
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
216-225
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
161-165
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ПРАКТИКАНЫҢ МАҢЫЗЫ
115-127
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІН КЛАКС-ПЕДАГОГИКА НЕГІЗІНДЕ ИННОВAЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУ
187-194
РЕФЛЕКСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ МАҢЫЗДЫ ШАРТЫ РЕТІНДЕ
32-41
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ
278-283
ЖОО-ДА БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
214-228
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
200-208
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
171-179
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК БЕЛСЕНДІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
42-54
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІ МЕН СӨЙЛЕУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
311-316
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕГІ БЕЛСЕНДІЛІКТІ МОНИТОРИНГІЛЕУ: ЖЕЛІДЕГІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІ МЕН ЦИФРЛЫҚ ЭТИКЕТТІҢ КІЛТІ РЕТІНДЕ
187-201
ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТТІ ЭТИЗАЦИЯЛАУ ЖӘНЕ ЦИФРЛАНДЫРУ ДӘУІРІНДЕ БОЛАШАҚ ИНЖЕНЕРЛЕРДІҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАЛЫПТАСУЫ
54-61
КӨРКЕМ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ РУХАНИ ДҮНИЕТАНЫМЫН ЭТНОДИЗАЙН НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ МОДЕЛІ
254-267
МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН МЕКТЕПТЕРДЕ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНУ
381-390
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
БОЛАШАҚ ДИЗАЙН МАМАНДАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТІН СТУДЕНТКЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ ДАМЫТУ
264-277
Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларының қияткерлік дағдысын дамытушы ойындар арқылы қалыптастыру
331-337