Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТТІ ЭТИЗАЦИЯЛАУ ЖӘНЕ ЦИФРЛАНДЫРУ ДӘУІРІНДЕ БОЛАШАҚ ИНЖЕНЕРЛЕРДІҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАЛЫПТАСУЫ

Жарияланған June 2022
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе Өңірлік Университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада цифрландыру дәуірінде болашақ инженердің ғылыми қызметін этикаландырудың ұйымдастырушылық-педагогикалық мүмкіндіктерін ұқыптылық пен тәжірибелік тексеру ұсынылған, педагогикалық жағдайлар ашылған: гуманитарлық, пәнаралық, интегративтілік, гуманистік бағыт, субъективтілік, өзара түсіністік, мәдениеттілік, дәстүрлер мен инновациялардың үйлесімділігі, болашақ инженерді ғылыми қызмет процесінде этилизациялау принциптері анықталған және негізделген. студенттердің ғылыми онлайн - қоғамын дамыту процесінде болашақ инженерлердің жеке қасиеттерін қалыптастыру кезеңдерінің принциптерін жетілдіретін жағдайлар; студенттің этизациялауда көтерудің анықталатын спектрі ғылыми коммутацияға ие, өйткені ол а) өзінің мәні, технологиясы бойынша интегралдық және тең емес принципті кіреберістердің өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді; б) гуманитарлық технологияларды қолдана отырып, ар-ождан,ашықтық, өзара түсіністік, адалдық, субъектінің жеке ғылыми анықтамасының рефлексиясын бастауға мейірімділік негіздеріне жаңартылады; в) байланысты аспектілерді енгізуге ықпал етеді студент игерген оқу пәндері деңгейінде тұлғалардың адамгершілік өмір сүруі. Қазіргі ғылымдарға мұқтаж және цифрлық дәуірдегі практиканы қажет ететін болашақ инженердің ғылыми бағытын этикаландырудың инвестициялық процесінің белгіленген педагогикалық шарттылығы. Зерттеудің алынған әдіснамалық негізделген бастапқы ережелерінің сенімділігі мен негізділігі; пәнаралық деңгейде бұл  мәселелелерын жалпы талдауда; жие қолданылатын зерттелген, тұтас, анықтайтын, гипотезалардың эмпирикалық сандарын, сапалық және сандық бағалау мен нәтижелерді интерпретациялаудың әртараптандырылған әдістерін, объективті түрде бағаланатын және түсіндірілетін, тәуелді мәселелердің эмпирикалық сандарын жинаудың және бағдарламалық өңдеудің әртараптандырылған толықтырушы әдістері пайдалану жұмыстары репликациясының қозғалғыштығы, таңдалған даттық пайдалану жұмыстарының маңыздылығы мен көлемінің сипаттамасы.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Sadykova S.A. , Saifutdinova G.S. , Ramazanova D.Zh. , . 2022. ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТТІ ЭТИЗАЦИЯЛАУ ЖӘНЕ ЦИФРЛАНДЫРУ ДӘУІРІНДЕ БОЛАШАҚ ИНЖЕНЕРЛЕРДІҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАЛЫПТАСУЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 54–61. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.06.