. Слямхан М.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
. Жунисбаева А.С., Бегалиева С.Б., Федорченко Л.А.
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ КРИТЕРИЯЛАРЫ, КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ
219-227
. Оспанова Б.Б., Аубакирова Р.Ж., Акпарова Ж.М.
БАЙЛАНЫСТЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ТАРАПТАРЫН ЗЕРТТЕУ В БІЛІМ БЕРУ ҒЫЛЫМЫ
26-36
. Шакирова А.Д., Сейтенова С.С., Шакирова Н.Д.
БІЛІМГЕРЛЕРДІҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНІҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГТІҢ ӘСЕРІ
164-175
. Аубакирова Г.Б.,Калимурзина А.М., Нюсупова Г.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНЕН ОЛИМПИАДАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
293-301
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.,Колумбаева Ш.Ж.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МАЗМҰНЫН ӘЗІРЛЕУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
3-13
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЛОКЧЕЙН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЕНГІЗУДІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ
64-76
. Ауелбек М.А., Сенькина Г.Е.
АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ: АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
176-187
. Нурбекова Ж.К., Маульшариф М., Боброва В.В.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛЕРІН ҚАҢАҒАТТАНДЫРУ ҮШІН БЕЙІМДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
310-316
. Есенаманова К.М., Аринова Б.А., Джанпейсова Ж.М.
БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЕРДІҢ АКМЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДАҒЫ АКТ-НЫҢ РӨЛІ
136-144
. Кульбаева Б.С., Есенғұлова М.Н.
А ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӨРКЕМ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ
355-364
. Жубандыкова А.М. , Елубаева Ж.
СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУДА САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
96-105
. Садыкова С.А., Сайфутдинова Г.С., Рамазанова Д.Ж.
ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТТІ ЭТИЗАЦИЯЛАУ ЖӘНЕ ЦИФРЛАНДЫРУ ДӘУІРІНДЕ БОЛАШАҚ ИНЖЕНЕРЛЕРДІҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАЛЫПТАСУЫ
54-61
. Махметова Д.Т., Унгарбаева Ш.У.
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
36-45
. Рахмет Ү.Р., Шалабаева Ж.С.,Абдуразақова О.А.
БАЛАНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ
226-233
. Сергеева Б.В.
КІШІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
272-283
. Р.Е. Дабылтаева, С.Б. Омарова, М. Бектурсын
ШЕТ ТІЛДЕРІН БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ
224-229
. Байдильдинова Д.К., Сарсенбаева Л.О., Асилбаева Ф.Б.
ACTION RESEARCH ТӘСІЛІ НЕГІЗІНДЕ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ- ЗЕРТТЕУ БЕЛСЕНДІЛІГІН ЖЕТІЛДІРУ
119-135
. А.М.Усенова, М.М.Книсарина
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ІСКЕРЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ АСПЕКТІСІ
169-174
. Г.К.Шолпанқұлова, А.Қ.Садықова
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІК ЖАҒДАЙЫНДА ДАЙЫНДАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН КОМПАРАТИВТІ ТАЛДАУ
161-169
. Ш.Ж. Колумбаева, Т. В. Ланцева
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
126-131
Жалгасова А.А. А.А.Жалгасова , Қойшығұлова Л.Е., Жубангалиева Г.Г.
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АНДРАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ МЕН ҚАҒИДАЛАР
25-30
. Г.Баялиева, Т.Н. Жундыбаева
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ ПРОФИЛАКТИКАСЫ ЖӘНЕ ТҮЗЕТУ (ТИПТЕРІ, ФОРМАЛАРЫ ЖӘНЕ ДИНАМИКАСЫ) ПЕДАГОГИКАСЫ
169-176
. Г.К. Шолпанқұлова, Д.Ж. Торғауыт
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗЕТІН ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ БАҒЫТТАРЫ
163-169
. Колумбаева Ш.Ж., Фейзулдаева С.А., Жұмаш Ж.Е.
ЖОО ПӘНАРАЛЫҚ САБАҚТАСТЫҚТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІН ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
16-22