іздеу
SMART ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ (БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ НЕГІЗІНДЕ)
408-414
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӨҢІРЛІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАС ҒАЛЫМДАРЫНЫҢ (ОЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ МАНСАБЫНЫҢ БАСЫНДА) ҒЫЛЫМИ ӘЛЕУЕТІН АШУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ ЖОО ТАРАПЫНАН ҚОЛДАУ ШАРАЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
5-21
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ШЕҢБЕРІН ӘЗІРЛЕУ
90-104
Өзін-өзі бағалау КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗІН ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
345-354
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛЕРІН ҚАҢАҒАТТАНДЫРУ ҮШІН БЕЙІМДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
310-316
МҰҒАЛІМДЕРДІ АТТЕСТАЦИЯЛАУ: МҰҒАЛІМНІҢ РЕФЛЕКСИЯЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАРДЫ АНЫҚТАУ:
256-264
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ
83-87
Ағылшын тілін шетел тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне арналған геймификацияланған оқытудың тиімділігі: мета-талдау
78-89
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ: ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ МОДЕЛІН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-216
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖОБАЛАУ
18-24
ЭЛЕКТИВТІ КУРС, 9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЗЕРТТЕУГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
293-302
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
142-152
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕГІ БЕЛСЕНДІЛІКТІ МОНИТОРИНГІЛЕУ: ЖЕЛІДЕГІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІ МЕН ЦИФРЛЫҚ ЭТИКЕТТІҢ КІЛТІ РЕТІНДЕ
187-201