. Игенбаева Б.Н., Смыкова М.Р., Шильдибеков Е.Ж.
МАМАНДАРДЫ ТИІМДІ ДАЯРЛАУДЫҢ АЖЫРАМАС ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
114-135
Д.М. Найманова Д.М. Найманова, Л.А. Лебедева
ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРЫНДА ИНТЕГРАТИВТІ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫНЫҢ МӘНІ ЖӘНЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖОЛДАРЫ
136-144
. Ахметова М.К., Орынбаева У.К., Касымбекова М.А., Жылтырова Ж.Т.
ТІЛДІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ШЕТТІЛДІК КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
176-193
. А.Б. Нуркамытова, А. Ислам
ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘСІЛ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ШЕТ ТІЛІ БІЛІМДЕГІ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТЕ
84-88
. Слямхан М.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187
. Г.А. Сулейменова, А.К.Сатынская
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ТУРАЛЫ
337-341
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.,Танатова А.Ж
Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде
6-15
. Губайдуллина Г.Н., Шайхымуратова И.
ЖОО-НЫҢ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
146-149
. Туймебаева Г.Е.,Кобланова О.Н., Мехмет-Али Озлер, Абдуразова П.А.
Ақпараттық технологияларды мұғалімдерді даярлауға интеграциялау: әдістемелік тәсіл
65-76
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.
Жоғары педагогикалық білім берудегі интеграцияның, интеграциялық процестердің әдіснамалық негіздері
5-12
. Саудабаева Г.С., Шолпанқұлова Г.К.
ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДЕ МЕТАПӘНДІК ҚҰЗЫРЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
43-48
. Есенаманова К.М., Аринова Б.А., Джанпейсова Ж.М.
БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЕРДІҢ АКМЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДАҒЫ АКТ-НЫҢ РӨЛІ
136-144
. Жунусбекова А., Уайдуллакызы Э.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
203-211
. Махметова Д.Т., Унгарбаева Ш.У.
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
36-45
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. Орынбаева Л.К.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІН МЕКТЕПТЕН ТЫС ІС-ӘРЕКЕТІН АҚПАРАТТАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
254-261
Гулнур Мусагулова
БІЛІМ БЕРУДЕ МОБИЛЬДІ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕНДЕНЦИЯСЫ МЕН БОЛАШАҒЫ
25-32
. Рыбальченко А.С., Абильдинова Г.М.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН БАҚЫЛАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӘЗІРЛЕМЕ ҚҰРУ
184-195
. Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж.
ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІ
222- 233
. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б.
СТУДЕНТКЕ ОРТАЛЫҚТАНДЫРЫЛҒАН ОҚЫТУДЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
64-70
. Колумбаева Ш. Ж.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРІН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНА ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ ТУРАЛЫ
14-22
. Умирзакова Ж.С.
СТУДЕНТКЕ БАҒЫТТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЖЕТІЛДІРУ БАРЫСЫНДА БҰЛТТЫ ЖӘНЕ МОБИЛЬДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
60-68
. Шарипов Б.Ж., Джусубалиева Д.М.
SMART-ОҚЫТУ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҢА ТӘСІЛ
39-44
. Иманалиева С.С.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БОЙЫНДА ШЕТТІЛДІК КӘСІБИ БІЛІКТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТҰЛҒАЛЫҚ-ІС-ӘРЕКЕТТІК ТӘСІЛІНІҢ РОЛІ
240-244