. Г.Б.Ракишева М.А.Кененбаева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ МАҢЫЗДАЛЫҒЫ
401-408
. Нурбек Р., Байдильдинов Т.Ж., Сахипов А.А.
ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУ МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ЭЛЕКТРОНДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ҚОЛЖЕТІМДІЛІГІ МЕН ҚИЫНДЫҚТАРЫ (мектептер мысалында)
331-342
. Жампеисова К.К.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУШЫ ЖАСТАРЫН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ МОДЕЛІ
5-16
К.К. Жампеисова К.К. Жампеисова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУШЫ ЖАСТАРЫН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ МОДЕЛІ
7-15
. Г.Б.Ракишева М.Маты М.А.Кененбаева
ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
394-400
. Ахметова Г.
ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕТЕРОГЕНДІ ТОПТАРДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
196-207
. Абдиманапова Г.М., Жайдакбаева Л.К.,Алдешов С.Е.
ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒДАРЛАМАЛАУҒА ОҚЫТУДА ЖОБАЛЫҚ-ЗЕРТТЕУ ӘРЕКЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
303-312
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310
. Г.С. Майлыбаева М.С.Байдилданова
КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫСЫН ТӘРБИЕЛЕУДЕ ЖАНҰЯНЫҢ РОЛІ
373-378
. Г.Ғ. Арынова, Г.И. Уайсова
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ ДАМУЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ
226-232
. Биисова Г.И., Мадалиева Ж.Қ
ПЕДАГОГИКАДАҒЫ СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ ТӘСІЛ: МӘСЕЛЕЛЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР
19-24
. Туреханова Ж. , Хан Н. Н
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ОҚУШЫЛАРЫН КОНЦЕРТТІК ОРЫНДАУШЫЛЫҚҚА СӘТТІ ДАЙЫНДАУДЫҢ ФАКТОРЫ
56-64
. Жанабаева К.К., Санай Г.Е., Еримова А.Ж.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
180-190
. Садуакас Г.Т., Итенова Н.К., Абдуллина Г.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ
201-207
. Текесбаева А.М., Текесбаева Г.М.
Мақала ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА МУЛЬТИМЕДИА ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ: на казахском языке
187-196
. Рахмет Ү.Р., Шалабаева Ж.С.,Абдуразақова О.А.
БАЛАНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ
226-233
Б Рабинович ,Д Жанзакова
«КӨП ҚЫРЛЫ КӨЛЕМДЕР» ТАҚЫРЫБЫ МЫСАЛЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУДА ШАҒЫН ТОПТАР ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
280-286
. Аубакирова Г.Б.,Калимурзина А.М., Нюсупова Г.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНЕН ОЛИМПИАДАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
293-301
. Слямхан М.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
. Алпысбай Л.А., Дементьева Н.Г.
БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ӨЛШЕУ МЕН БАҒАЛАУ –ПЕДАГОГИКА және ПСИХОЛОГИЯ БАҒЫТТАРЫНЫҢ МӘСЕЛЕСІ
126-135
. Балгимбеков Ш.А.,Кушназарова К.Е., Кадырбеков Р.Б., Амитова Ж.Т.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІНІҢ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ БЕЙІМДІК ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
390-401
. Есра Бенли Өздемир, Тұрхан Четин
WEB 2.0 ҚОЛДАЙТЫН ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ 8-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҒАЛАМДЫҚ ЖЫЛЫНУ ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІ МЕН ПІКІРЛЕРІНЕ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ: КЛИМАТ ПЕН АУА ҚОЗҒАЛЫСЫ ТАҚЫРЫБЫ МЫСАЛЫНДА
288-295
. Жанысбекова Ш., Даулетбекова Ж.
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87
. Нурбекова Ж.К., Маульшариф М., Боброва В.В.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛЕРІН ҚАҢАҒАТТАНДЫРУ ҮШІН БЕЙІМДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
310-316
. Муканова К.К.
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ОҚЫТУ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ
88-97