. Шатаева А.М., Макина Л.Х., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
91-101
. С.А.Ұзақбаева
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
49-54
. Жомартова А.Д., Аубакирова С.Д., Акпарова Ж.М.
ПЕДАГОГТАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
32-43
. Шадырова А.Б.
ҒАЛЫМ ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ «ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ»ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ-ТАЛДАУЫ
78-88
. Байменова Б.С., Жубакова С.С., Киясова Б. А.
РАЗВИТИЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНЦИЙ У СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
193-198
. Абаева Г.А. Кудеринова А.М., Баймуратова А.Т., Куттыбаева Ж.К.
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ ҮЙ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚЫТУДЫҢ МОНИТОРИНГІ
317-327
. Мовкебаева З.А., Увалиева М.З.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ЖӘНЕ МҮГЕДЕК АДАМДАРДЫ ЖОО-ҒА ҚАБЫЛДАУ КЕЗІНДЕГІ НЕГІЗГІ ҚИЫНДЫҚТАР
246-255
. Нурсейт А.Т., Бейсенбекова Г.Б., Карманова Ж.А., Манашова Г.Н.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰҒЫРДЫ ҚОЛДАНУ
58-64
. Шауеновa М.А., Айтпаева A.K., Абилбакиева Г.Т., Саудабаева Г.С.
КАЙҚАУЫСТЫҢ «ҚАБУСНАМАСЫН» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ:
72-78
. Сатынская А.К., Утилова А.М.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГЫНЫҢ ПРОФЕССИОГРАММАСЫ
73-82
. Кажимова К.Р., Батырбаева Ж.Б., Туралбаева А.Т.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
82-91
. Галиева А.Н., Калиева Ж.Т.
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160
. Ахметова Э.К.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМГЕ АТА-АНАЛАРДЫҢ ТИІМДІ ҚАТЫНАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
262-270
. Мовкебаева З.А. , Ахметова А.Е.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ: ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
60-69
. Мовкебаева З.А., Сюй-фу-шун Н.В.
ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТТІҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ
13-25
. Нурбекова С.М., Айтпаева А.К., Алимбекова А.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ОЙЫН ӘРЕКЕТІ АРКЫЛЫ ДАМЫТУ
251-257
. O.V. Syurmen L.Yu. Mirzoyeva
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУЫ БІЛІМ БЕРУДІҢ САПАСЫН ЖАҚСАРТУДЫҢ НЕГІЗІ
34-40
Нұралықызы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ:
151-161
. Дузелбаева А.Б., Мовкебаева З.А., Хамитова Д.С.,Дюсенбаева Б.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУГЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ
256-266
. Гладковская И., Шатаева А.М., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-151
. Жумагелдиева А.Д., Абаева Г.А., Турыскулов У.Ж.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮЛГІСІ
136-145
. Абаева Г.А., Оразаева Г.С.
ШЫҒЫС ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕ «ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР» БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ ТҰҒЫРЛАРЫ МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ ТӘЖІРІБЕСІ
24-36
. Туребаева К.Ж., Рамазанова Д.Ж.
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАР МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
277-285
. Нурбек Р., Байдильдинов Т.Ж., Сахипов А.А.
ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУ МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ЭЛЕКТРОНДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ҚОЛЖЕТІМДІЛІГІ МЕН ҚИЫНДЫҚТАРЫ (мектептер мысалында)
331-342
. Карымсакова А.Е., Абильдинова Г.М.,Кыдырбекова А.Б., Кажиакпарова Ж.С.
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙ ФЕДЕРАЦИЯСЫНДАҒЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ.
276-287