. Ерахметқызы Ж., Адилбекова Л.М.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
171-179
. Толбасиева А.А., Лекерова Г.Ж., Усенова А.М.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
216-225
. Толбасиева А.А., Лекерова Г.Ж., Усенова А.М.
ЖОО-ДА БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
214-228
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. Усенова М.Э., Жиенбаева Н.Б.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІ МЕН СӨЙЛЕУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
311-316
Д.К. Момбекова, А.Ж. Еримова, А.С. Тазабекова Д.К. Момбекова, А.Ж. Еримова, А.С. Тазабекова
ЖОО БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
84-94
. М.М. Зұлпыхарова, Г.Т. Сәдуақас, М.Ж. Сұлтанбек
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
31-41
. Косшыгулова А.С., Кенжебаева А.Т.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
136-140
. Л.И Шалабаева, Д.Б.Ешенкулова, А.Н.Умирбекова
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
269-274
. Г.С. Саудабаева, А.Д. Төлеуханова
ЖОҒАРҒЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ
123-128
. Кулданов Н.Т., Балагазова С.Т., Момбек А.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ КРЕАТИВТІЛІК ҰҒЫМЫНЫҢ КОНЦЕПТОСФЕРАСЫ
55-62
Г. А. Жумадилова Г. А. Жумадилова
ОҚУШЫЛАРДЫҢТІЛ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ДАМУЫКОГНИТИВТІК ҚЫЗМЕТТІ МӘДЕНИ МЕҢГЕРҮ ПРОЦЕСІ РЕТІНДЕ
272-277
. Ш.И. Джанзакова, А. Байкутова, Ж.Макишева
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ
278-283
. М.С.Каракулова А.Т.Туралбаева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫ ДАМЫТУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
353-361
. Абдуллина Т.Т., Баданбеккызы З.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА РЕФЛЕКСИЯНЫ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІС РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ
161-167
. Жанадилова Қ.Б.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
11-25
. Бельгибаева Г.К., Жұмкенова Ә.Д.
the МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
213-226
. Махметова Д.Т., Унгарбаева Ш.У.
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
36-45
. Альжанова Б.С., Бисенгазиева А.С., Ихласова Ж.М., Өтегенова А.А
Квест технологиясының оқушылардың танымдық белсенділігіне әсері
239-250
.. Мейрманова А.А., Нурахметова А.Р., Сагимбаева А.Е.,Жанбеков Х.Н., Альмеш Д.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ АҚПАРАТТЫҚ-КОМПЬЮТЕРЛІК ЖӘНЕ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
175-188
. Тайтелиева Л.Р., Қияқбаева Ұ.Қ., Сержанұлы Б.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
200-208
. Токмырзаева Г.Е., Фейзулдаева С.А., Южель Гелишли
В статье БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ФАСИЛИТАЦИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
140-157
. Абдримова Ф.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІН КЛАКС-ПЕДАГОГИКА НЕГІЗІНДЕ ИННОВAЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУ
187-194
. Хасанова С., Мукашева А.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
149-156
. Нурбек Р., Байдильдинов Т.Ж., Сахипов А.А.
ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУ МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ЭЛЕКТРОНДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ҚОЛЖЕТІМДІЛІГІ МЕН ҚИЫНДЫҚТАРЫ (мектептер мысалында)
331-342