іздеу
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
МОБИЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫ МОДЕЛІ
109-126
ЦИФРЛЫ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-222
МОБИЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ МҮМКІНДІКТЕРІ
156-165
ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ ТҮСІНІКТЕР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
286-297
ЖОО ПӘНАРАЛЫҚ САБАҚТАСТЫҚТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІН ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
16-22
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚОСЫМША ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
40-50
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
204-219
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ
5-13
В статье БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ФАСИЛИТАЦИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
140-157
Өзін-өзі бағалау КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗІН ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
345-354
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІ МЕН СӨЙЛЕУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
311-316
ТАБЫС ЖАҒДАЯТЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
277-289
ӨЛКЕТАНУ ПӘНІ КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМІ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
237-248
"ИНФОРМАТИКА" ҚОСЫМША МАМАНДАНДЫРУМЕН БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
105-113