. Шолпанқұлова Г.К.
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭЛЕКТРОНДЫ БІЛІМ РЕСУРСТАРЫН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
39-45
. С.А.Ұзақбаева
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
49-54
. М.О. Еликбаева, Н.К. Ахметов
БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫ
156-163
. М.М. Зұлпыхарова, Г.Т. Сәдуақас, М.Ж. Сұлтанбек
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
31-41
. А.Б.Елькеева, Б.А.Киясова
ІСКЕРЛІК ОЙЫН БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
170-174
. Ocпaнкулoв Е.Е., Кунай С., Ахметов Б.Р.
ЖОО-ның ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ «FLIP » ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛIКТЕРI
95-100
. Досаева А.С., Тлеубай С.Т.
Ағылшын тілін оқытуда студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
75-82
. С.Б. Қасымов, И.Х. Кобер, Е.А. Макарова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДА МАМАНДАРДЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІККЕ БАҒДАРЛАУ ТӘСІЛДЕРІ
88-94
. Байдалиев Д.Д., Демченко Л.В.
МЕКТЕПТЕ «ЖАҺАНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК» КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
270-280
. Абдигапбарова У.М., Исабаева Д.Н., Қасымова Д.Т., Иманкулова М.А
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕГІ БЕЛСЕНДІЛІКТІ МОНИТОРИНГІЛЕУ: ЖЕЛІДЕГІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІ МЕН ЦИФРЛЫҚ ЭТИКЕТТІҢ КІЛТІ РЕТІНДЕ
187-201
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
. Хасанова С., Мукашева А.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
149-156
. Абсатова М.А.,Нурланов Ш.Н.,Дошыбеков А.Б.,Нишанбаева С.З., Айтуарова А.М.
HONORS COLLEGE ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕСІНЕ ШОЛУ
98-114
. Утегенова М.С., Шолпанкулова Г.К., Муталиева А.Ш.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
48-60
. Нурланов Ш.Н., Билялов Д.Н., Абсатова М.А., Байназар Ж.О.
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ: ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ, СЫНАҚТАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖЕҢУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
5-16
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.,Танатова А.Ж
Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде
6-15
. Кулданов Н.Т., Балагазова С.Т., Кошербаев Ж.А.
БОЛАШАҚ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БАКАЛАВРЛАРЫНЫҢ КРЕАТИВТІЛІГІНІҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
51-61
. Сейтказы П.Б., Кулдашева Н.У., Жумагалиева Г. Ж.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫ ӨЗІН–ӨЗІ РЕТТЕУІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
240-250
. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б., Садирбекова Д.К.
SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR DESIGNING A HYBRID EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR UNIVERSITY STUDENTS
36-43
. Рамазанова Д., Книссарина М.,Тугайбаева А.,Есенгулова М.,Мухтаров С.
ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘРБИЕ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУ
182-194
. Алпысбай Л.А., Дементьева Н.Г.
БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ӨЛШЕУ МЕН БАҒАЛАУ –ПЕДАГОГИКА және ПСИХОЛОГИЯ БАҒЫТТАРЫНЫҢ МӘСЕЛЕСІ
126-135
. Кажғалиева А.М.,Акажанова А.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖОО-НА БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
145-153
Нұралықызы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ:
151-161