. Баданбекқызы З., Сейдалиева Г.О.
ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ
222-230
. Рахмет У.Р., Шалабаева Ж.С., Омар А.И.
КӨРНЕКІЛІКТЕР – БАЛАЛАРДЫҢ СЕНСОРЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
285-293
. Нурбекова Ж.К., Маульшариф М., Боброва В.В.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛЕРІН ҚАҢАҒАТТАНДЫРУ ҮШІН БЕЙІМДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
310-316
. Найманова Д.
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕГРАТИВТЫҚ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ
365-372
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОО-ДА БЛОКЧЕЙН ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫН ПАЙДАЛАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
166-176
. Искакова Л.М., Алпысбай Л.А., Ермаханов Б.Ө.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН STEM БАҒДАРЛАМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
228-238
. Слямхан М.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
. Чернявская О.М., Колесникова А.М., Колесников Б.С.
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «СКАФФОЛДИНГ» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
216-227
. Альжанова Б.С., Бисенгазиева А.С., Ихласова Ж.М., Өтегенова А.А
Квест технологиясының оқушылардың танымдық белсенділігіне әсері
239-250
. Серкан Kелесуглу., Мамытбаева Ж.А., Сержанулы Б. .
БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ МАЗМҰНЫ
106-115
. Култаева С.С., Ким О.Я., Усербаева М.М.,Ким Е.С.
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ АҚШ ЖОҒАРҒЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
44-51
. Утегалиева Б. Б., Жумабекова Г.Б., Ускенбаева С.Т.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ АНАЛИТИКАЛЫҚ-СИТУАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
120-132
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187
. Ерахметқызы Ж., Адилбекова Л.М.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
171-179
. Ауелбек М.А., Сенькина Г.Е.
АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ: АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
176-187
. А.Б.Елькеева, Б.А.Киясова
ІСКЕРЛІК ОЙЫН БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
170-174
C Сейтенова,А Абил
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ
320-325
. Г.Т. Сәдуақасова , С.З. Нишанбаева , А.Т. Туралбаева
ОТБАСЫЛЫҚ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ ГЕНЕЗИСІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
22-33
. С.З. Нишанбаева, Ж.А. Абилхаирова, А.Маршалхан
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОТБАСЫ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АППАРАТЫ
49-60
. A.K. Жунусова, A.Алтонаян, A.A. Головчун
МӘДЕНИАРАЛЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ МОДЕЛЬДЕУ ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУ
24-31
. М.М. Зұлпыхарова, Г.Т. Сәдуақас, М.Ж. Сұлтанбек
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
31-41
. А.Қ. Ахметова, Л.О. Бірімғазина
ӘБІЛАХАТ ЕСПАЕВ ӘНДЕРІ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
232-239
. Ш.Ж. Колумбаева, Т. В. Ланцева
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
126-131
. Утемисова А.Ж., Шокыбаев Ж.А., Мукатаева Ж.С.
каз ХИМИЯНЫ ГУМАНИЗАЦИЯЛАЙ ОҚЫТУДЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ РӨЛІ
176-186
. А.Ж.Өтемісова, Ж.Ә.Шоқыбаев
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ГУМАНИЗАЦИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
256-264