. Сахипова Г.К., Жазыкова М.К.,Жусупова Ж.А.
Ағылшын тілі сабағында бастауыш мектеп жасындағы балалардың интеллектуалды дамуы
346-358
. Копжасарова У.И., Жетписбаева Б.А., Изотова А.С.
УНИВЕРСИТЕТТЕ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ
16-24
. Дуйсенова M.М., Жорабекова A.Н.
ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЖӘНЕ ОНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ҚОЛДАНУ
406-417
. Ахметова Г.
ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕТЕРОГЕНДІ ТОПТАРДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
196-207
Е.О. Пентина Е.О. Пентина
КОНТЕКСТІК ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ НАРРАТИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУЫ
116-122
. Кударова К.Т., Бимашева Г.С., Искакова Ш.Г.
Ағылшын тілін шетел тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне арналған геймификацияланған оқытудың тиімділігі: мета-талдау
78-89
. БижкеноваА.Е., Кабенова Д.М., Такуова З.С., Әділханұлы М.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЕТ ТІЛДІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҒДАЙЫ МЕН БОЛАШАҒЫ: ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
74-83
. Егизбаева Л., Жазыкова М.К., Мустояпова А.С., Акиева А.С., Аралбай А.К.
CLIL ЖӘНЕ CLIL ЕМЕС ТОПТАРДАҒЫ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕР АРАСЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙЛЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
147-154
. Аширимбетова М., Шаяхметова Д.
ШЕТ ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ МӘСЕЛЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ: ТӘЖІРИБЕ МЕН ҚАЗІРГІ ЗАМАН
43-49
. Муканова К.К.
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ОҚЫТУ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ
88-97
. Жанысбекова Ш., Даулетбекова Ж.
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87
. Сейтова М.Е., Халматова З.У.,Қазыханқызы Л.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕР ПІКІРІН ЗЕРТТЕУ
69-78
. И.М. Бабич А.А.Баратова Ж.К. Шоманова
БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПӘНДІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚУҒА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ
265-271
. Есенаманова К.М., Аринова Б.А., Джанпейсова Ж.М.
БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЕРДІҢ АКМЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДАҒЫ АКТ-НЫҢ РӨЛІ
136-144
. Мамбетова Г.Т.,Томарбаева С.Т., Байдабекова М.С.,
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИННОВАЦИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ТІЛДІК САБАҚТАРЫН ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
180-190
. Тилимисова Д. С., Есенгалиева А. М.
CLIL КОНТЕКСТІНДЕГІ САБАҚТА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЖОҒАРЫ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІНДЕ ҚОЛДАНУ: ЭКОНОМИСТ-СТУДЕНТТЕРДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
244-248
. Махмудов Г.Р., Жолдасбекова С.А., Дмитриев Ю.А.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ОҚУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДА ПӘНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ОҚЫТУ
272-284
. Бегалиева С.Б., Шмакова Е.С.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ: ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР, ӘДІСТЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР
83-89
. Джусубалиева Д.М.
ШЕТ ТІЛІ ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАГЫ ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ РӨЛІ
70-75
. Нартаева М.П., Курманбекова М.Б., Жылысбаева А.Н.,Рысбаева Г.А.
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
201-213
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310
. Кудайбергенова К.Т., Игенбаева Р.Т., Нургали С.
СЫР СҮЛЕЙЛЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДА БЕЛСЕНДІ ЖӘНЕ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
156-167
. Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Мырзаханова Д.Б.
МУЗЫКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
233-239
. Жорокпаева М.Д.
ШЕТЕЛ СТУДЕНТТЕРІН КОММУНИКАТИВТІК БАҒЫТТА ОҚЫТУ
225-232