Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

Том 77 № 1 (2023): Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы журналы, "Педагогика ғылымдары" сериясы

Жарияланған: March 2023

Тұтас шығарылым

Мектепке дейінгі, бастауыш білім беру,арнайы және қосымша білім беру мәселелері

. Искакова Л.М., Алпысбай Л.А., Ермаханов Б.Ө.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН STEM БАҒДАРЛАМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
228-238
. Садуакас Г.Т., Омарова Г.Ж., Абдыкадыров А.О.
Сәдуақас 1 Г.Ж.Омарова 2 А.О.Абд БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ БІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ:
238-248
. Дузелбаева А.Б., Мовкебаева З.А., Хамитова Д.С.,Дюсенбаева Б.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУГЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ
256-266
. Сарсенбаева Г.Х., Жумабаева А.Е.
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ТРАНСВЕРСАЛЬДІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
267-275
. Бахтиярова Г.Р., Кукенов Ж.Ж.
ҚА ЗА Қ ЭТНО ПЕДА ГО ГИКА  МА ТЕРИА ЛДА РЫ НЕГІЗІНДЕ О ҚУШЫЛА РДЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚ БА ҒДА РЛА РЫН ҚА ЛЫПТА СТЫРУ
220-228
. Карымсакова А.Е., Абильдинова Г.М.,Кыдырбекова А.Б., Кажиакпарова Ж.С.
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙ ФЕДЕРАЦИЯСЫНДАҒЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ.
276-287
. Мордвинцева И.Ю., Ордабаева Р.Б., Сурабалдиева Б.Т.
ҚАЗАҚСТАНДА ШЕТЕЛДІК СТУДЕНТТЕРДІҢ БЕЙІМДЕЛУІН ИНКЛЮЗИВТІ ҚОЛДАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
249-256

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә

. Гладковская И., Шатаева А.М., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-151
.
ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
109-119
. Асылбекова М.П.,Касымбекова Г.К.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ПЕРФЕКЦИОНИСТІК ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ПЕРФЕКЦИОНИСТІК ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
100-109
Нұралықызы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ:
151-161
. Бектурова М.Б., Дянкова Г.
ФОРМУЛАЛЫҚ СЕКВЕНЦИЯЛАРДЫ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
94-100
. Байдалиев Д.Д.
ЖАҺАНДЫҚ СЫН-ҚАТЕРЛЕР ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ САНАСЫН ЖАҢҒЫРТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
85-94
. Айтенова Д.О., Базарбекова Н.Ш.
ӘДЕБИЕТТІ ОҚЫТУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
133-139
. Утегалиева Б. Б., Жумабекова Г.Б., Ускенбаева С.Т.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ АНАЛИТИКАЛЫҚ-СИТУАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
120-132
. Абильдина С.К., Медиева С.Х., Асилбава Р.Б.,Аналбекова К.Т.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙНДЫ ҚОЛДАНУЫНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫҢ РӨЛІ
71-85

Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс

. Куспанова А.К.,Саванчиева А.С., Сабденалиева Г.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ МЕН ФАКТОРЛАРЫ
199-206
. Ерахметқызы Ж., Адилбекова Л.М.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
171-179
. Ибраева К.Е., Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Бейсембаева А.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА БОЛАШАҚ МУЗЫКА МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
188-198
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187
. Имангалиева Б.С., Сыдыкова Г. Д
ФАКУЛЬТАТИВТІ КУРС – ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҚ НЕГІЗІ
207-219
. Сатыбалдиева А.У., Каймулдинова К.Д.
ДҮНИЕЖҮЗІ ХАЛҚЫНЫҢ ҚҰРАМЫ ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТ ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
162-170

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСНА

. Фриджерио А.
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЗЕРТТЕУШІЛЕРІ МЕН АДАМДАР АРАСЫНДАҒЫ ҚИЫЛЫСТЫ ЗЕРТТЕУ: АКАДЕМИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕ CHATGPT ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫ ТАЛДАУ
13-19
. Нурланов Ш.Н., Билялов Д.Н., Абсатова М.А.
HONORS COLLEGE АКАДЕМИЯЛЫҚ ҮСТЕМДІК МОДЕЛІ: ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ
5-13
. Ахметов А.А.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ БІЛІМ САПАСЫН БАСҚАРУ ТӘЖІРИБЕСІ
51-56
. Кульбекова А.К., Мурзагулова А.М., Ізім Т.О., Бакирова С.А.., Кайыр Ж.У.
ҚАЗАҚ БИІ БОЙЫНША МАМАНДАР ДАЯРЛАУ: ОҚЫТУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
57-70
. Aгеева Л.Е., Aгранович Е.Н.
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚОСЫМША ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
40-50
. Сыздыкбаева А.Д., Абдигапбарова У.М.
ОҚУ БАРЫСЫНДАҒЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ АЛАЯҚТЫҚ АКТОРЛАРЫ
29-39
. Шолпанкулова Г.К., Ермекова М.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ ЖӘНЕ МАЗМҰНЫ
20-29