Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

іздеу

1 - 18/ 18 нәтиже
. Анарбек Л.А., Сарсенбаева Г.М., Юджел Г.
АКМЕОЛОГИЯЛЫҚ ТӘСІЛ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
119-127
. Гладковская И., Шатаева А.М., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-151
. Усенова Г.С., Майгельдиева Ш.М., Диуанова Р.К.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
193-204
. Ұ.М.Әбдіғапбарова, А.А.Сманова, А.Т.Кенжебаева
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ЕНДІРУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
112-119
. Эшаханова Ю.Ш., Булетова Л.А., Нуридинова Г.А., Исманова Р.Ж., Балажанова Ж.Б.
АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ СТУДЕНТТЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
153-168
. Әбілтаева Ә.И., Жумагулова К.А.
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ИНТЕГРАЦИЯЛАНҒАН ЦИФРЛЫҚ КОНТЕНТТЕРДІ ҚОЛДАНУҒА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
255-269
. Абдигапбарова У.М., Берикханова А.Е., Стамбекова А.С.
ТжКБ ЖӘНЕ ЖОО БІТІРУШІЛЕРІНІҢ «ПЕДАГОГ» КӘСІБІНЕ ЕНУ МӘСЕЛЕСІ БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРДІ ТАЛДАУ НӘТИЖЕЛЕРІ
100-106
. Ауелбек М.А., Сенькина Г.Е.
АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ: АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
176-187
. Ыбыраимжанов К.Т., Кыстаубаева Б.К.,Таурбекова А.С.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ: ЭМПИРИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
191-201
. Маликова Н.Т.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
58-66
. Азимбаева Ж.А.
PREPARATION OF TEACHERS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION TO ACTIVITIES IN CONDITIONS OF INNOVATIVE CHANGES
152-160
. Ибраева К.Е., Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Бейсембаева А.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА БОЛАШАҚ МУЗЫКА МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
188-198
. Балгинбаева Н.Е., Акжолова А.Т.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ: SMART COACH МОДЕЛІ НЕГІЗІНДЕГІ ТӘЖІРИБЕ
237-245
. Шмигирилова И.Б.,Таджигитов А.А., Дарбаева Д.К.,Ахметжанов М.С.
САНДЫҚ БУЫН ӨКІЛДЕРІ – БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
127-139
. Нурланов Ш.Н., Билялов Д.Н., Абсатова М.А.
HONORS COLLEGE АКАДЕМИЯЛЫҚ ҮСТЕМДІК МОДЕЛІ: ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ
5-13
. Акынова Ж.М., Турдалиева Э.Д.,Қурбаналиев Б.У.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЖАС КЕЗЕҢДЕРІНЕ СӘЙКЕС ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУ ТЕХНИКАСЫНА ОҚЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
104-118
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.,Танатова А.Ж
Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде
6-15
. Aгеева Л.Е., Aгранович Е.Н.
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚОСЫМША ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
40-50
1 - 18/ 18 нәтиже