Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 84 нәтиже 1 2 3 4 > >> 
. Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З. , Алимбекова Л.
«STEM» БІЛІМ БЕРУДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
190-200
. Ауелбек М.А., Сенькина Г.Е.
АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ: АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
176-187
. Манкеш А.Е., Ауезова А.А., Аманжолова Ә.Н., Шахизад М.Б.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
361-371
. Абдиманапова Г.М., Жайдакбаева Л.К.,Алдешов С.Е.
ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒДАРЛАМАЛАУҒА ОҚЫТУДА ЖОБАЛЫҚ-ЗЕРТТЕУ ӘРЕКЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
303-312
А Манкеш,Ж Даулетбаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
362-366
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОО-ДА БЛОКЧЕЙН ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫН ПАЙДАЛАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
166-176
. С.М.Сихимбаева М. А. Баймаханбетова, К Б.Райымкулова
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚУШЫЛАР БОЙЫНА 4К ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
187-193
. Искакова Л.М., Алпысбай Л.А., Ермаханов Б.Ө.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН STEM БАҒДАРЛАМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
228-238
. Майдангалиева Ж.А., Кузембаева Г.А., Ташмухамбетов Б.Г.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӨҢІРЛІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАС ҒАЛЫМДАРЫНЫҢ (ОЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ МАНСАБЫНЫҢ БАСЫНДА) ҒЫЛЫМИ ӘЛЕУЕТІН АШУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ ЖОО ТАРАПЫНАН ҚОЛДАУ ШАРАЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
5-21
. Cугуржaнoвa Г.A., Мaмбeтaкунoв Э.М., Нуртaeвa Г.К.
ПEДAГOГИКAЛЫҚ ЖOO МEН МEКТEПТEРДE ФИЗИКA, МAТEМAТИКA, ИНФOРМAТИКA ПӘНДEРIНIҢ ПӘНAРAЛЫҚ БAЙЛAНЫCТAРЫН ЖҮЗEГE ACЫРУ
97-106
. Берикханова А.Е. , Ибраимова Ж.К., Жекеева А.Е
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК БЕЛСЕНДІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
42-54
. Жунусбекова А., Уайдуллакызы Э.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
203-211
. Нургабыл Д.Н., Жайлаубаева Н.Н.
ПӘН АРАЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ АЯСЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ АЛГОРИТМІ
144-154
. Г.К. Тaшкeeвa, М.К. Ибpaимoв, К.Адилжaн
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНДАРЫНДА ТӘЖІРИБЕГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІ ТҮЛЕКТІ ДАЙЫНДАУ
120-126
. Н.Е. Усенов Б.Ш. Абдуманапов
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚУШЫЛАРҒА ЭКОНОМИКАЛЫҚ-ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЗАҢДЫЛЫҚТАР МЕН ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
284-288
. Сейсенбекова П.Б.
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
142-152
. Закирова Д.И.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ: ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
. Оспанова У.А., Гафу Г.Г.
ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҒЫЛЫМИ ӘДЕБИЕТТЕРДІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ТАЛДАУ
26-42
. Ткач Г.М., Ли О.С., Керимбаев Н.Н.,Гарванов И.
МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҰСЫНУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ
321-330
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
. Каримова А.Т., Курбанбеков Б.А., Али Чорух
МЕКТЕПТЕГІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА ЗАМАНАУИ ВИРТУАЛДЫ ЗЕРТХАНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
294-303
. Игібаева А.Қ., Төлеуханова А.Д.
КИБЕРПЕДАГОГИКА–ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫ РЕТІНДЕ
12-17
. Нурахметова А.Р.
БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ФУНКЦИЯЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
177-187
. Косшыгулова А.С., Кенжебаева А.Т.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
136-140
. Балагазова С.Т., Болатхан Н., Кошербаев Ж.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ ПЕДАГОГИКАСЫ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ӘДІСНАМАЛЫҚ БАҒДАРЛАР
26-35
1 - 25/ 84 нәтиже 1 2 3 4 > >>