. Акпарова Ж.М., Keнан A., Aюпова Г.T.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
. Жумагелдиева А.Д., Абаева Г.А., Турыскулов У.Ж.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮЛГІСІ
136-145
. Р.К. Дюсембинова, М.Т. Кожамбердина
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
161-165
. Кажимова К.Р., Батырбаева Ж.Б., Туралбаева А.Т.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
82-91
. Шаяхметова Д.Б., Таутенбаева А.А,Айнагул Таутенбаева
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ КӘСІБИ ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮЛГІСІ
194-201
. Г.С. Саудабева, М.А. Айтбаева
ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӘСІПТІК ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ НЕГІЗДЕРІ
260-264
. Гладковская И., Шатаева А.М., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-151
Т.Г. Мальгаждарова Т.Г. Мальгаждарова
ӘСКЕРИ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ ОҚЫТУШЫСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
108-111
. Сманова А.А., Айтенова Э.А., Косшыгулова А.С.
ГЕРМАНИЯ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДУАЛЬДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРТТЕЛУ МАҢЫЗЫ
94-107
. Мальгаждарова Т.Г.
КӘСІБИ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ӘСКЕРИ ЖОО-ДА КУРСАНТТАРДЫ ДАЯРЛАУ
161-164
. Галиева А.Н., Калиева Ж.Т.
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160
. Мовкебаева З.А., Дузелбаева А.Б., Хамитова Д.С.
БОЛАШАҚ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ ДАЙЫНДЫҒЫН БАҒАЛАУ
222-230
. Жайынбаева С.К., Успабаева А.А., Рысбаева Г.А.
«ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП» ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
215-226
. Мовкебаева З.А., Сюй-фу-шун Н.В.
ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТТІҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ
13-25
. Р.С. Желдибаева, А.Ж. Сапаргалиева
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ШАРТТАРЫ
92-97
. Абаева Г.А., Акпаева А.Б.,Сапаргалиева Б.А.
ҚАЗАҚСТАНДАДУАЛЬДЫОҚЫТУҒАЖҰМЫС БЕРУШІНІҢДАЙЫНДЫҒЫНТАЛДАУ
79-94
. Aбдулинa М.Е., Сaрсенбaевa Ф.Г., Шинтaевa Л.A.
ЦИФРЛІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДЫҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ДИНАМИКАСЫ
125-136
ГУЛЬМИРА САБЫРОВНА
МЕКТЕПТЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ
143-154
. Г.К. Шолпанқұлова, Д.Ж. Торғауыт
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗЕТІН ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ БАҒЫТТАРЫ
163-169
. Хасанова С., Мукашева А.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
149-156
. В.Н. Сарбасова
ТІЛ - БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҰЛТТЫҚ ӨЗІНДІК САНА-СЕЗІМІ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ НЕГІЗГІ КОМПОНЕНТ РЕТІНДЕ
150-154
. Манашова Г.Н.
ТӘЖІРИБЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ
141-146
. Мамытбаева Ж.А., Қияқбаева Ұ.Қ., Мамаева А.Е.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
48-52
. К.С. Ахметкаримова1, Р.Ш. Абитаева
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНДА ЖАЛПЫ ҮЛГІДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕЛЕР ҮШІН ПЕДАГОГ-АССИСТЕНТТЕРДІ КӘСІБИ ҚАЙТА ДАЯРЛАУ
97-105
. Мендекенова А.Д., Джусубалиева Д.М.
САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ КӘСІБИ-НЕГІЗДЕЛЕТІН ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
227-235