. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
Жалгасова А.А. А.А.Жалгасова , Қойшығұлова Л.Е., Жубангалиева Г.Г.
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АНДРАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ МЕН ҚАҒИДАЛАР
25-30
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.,Колумбаева Ш.Ж.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МАЗМҰНЫН ӘЗІРЛЕУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
3-13
. Шадырова А.Б.
ҒАЛЫМ ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ «ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ»ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ-ТАЛДАУЫ
78-88
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОО-ДА БЛОКЧЕЙН ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫН ПАЙДАЛАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
166-176
. Жампеисова К.К.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ ДАҒДЫРЫНЫҢ МӘНІ ТУРАЛЫ
5-11
. Колумбаева Ш. Ж., Ланцева Т.В.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ РЕЖИМНІҢ ЖАРИЯЛЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ СЫНИ ПЕДАГОГИКА ТҰРҒЫСЫНАН БІЛІМ БЕРУ САЯСАТЫ
108-118
. Шалдарбекова А.Б.
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖЕКЕМЕНШІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛУІ
15-23
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Лю Лицзюнь, Акрамова А.С.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯЛАУ АРҚЫЛЫ ИННОВАЦИЯЛАР МЕН ТАЛАНТТАРДЫ ДАМЫТУ
19-28
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЛОКЧЕЙН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЕНГІЗУДІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ
64-76
. Ахметов А.А.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ БІЛІМ САПАСЫН БАСҚАРУ ТӘЖІРИБЕСІ
51-56
. Шавалиева З.Ш., Сатынская А.К., Мучкин Д.П.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУ ӘРЕКЕТІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУШІЛІК АСПЕКТІЛЕРІ: БОЛАШАҚ ҰСТАЗДАРДЫ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ
162-168
. Сайлаубай А.К., Мырзахметова Н.О., Мехмед Тунчел
БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕСІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУ МЕН ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ
136-45
. Акылбеков К. А., Каймулдинова К. Д., Карбаева Ш. Ш.
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың геоэкономикалық құзыреттерін жобалау моделі
7-14
. Махметова Д.Т., Унгарбаева Ш.У.
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
36-45
. Мовкебаева З.А., Увалиева М.З.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ЖӘНЕ МҮГЕДЕК АДАМДАРДЫ ЖОО-ҒА ҚАБЫЛДАУ КЕЗІНДЕГІ НЕГІЗГІ ҚИЫНДЫҚТАР
246-255
. Мовкебаева З.А. , Ахметова А.Е.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ: ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
60-69
. Кульгильдинова T.A., Сурова Д.С., Сарсембаева А.А.
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ТРЕНДТЕР КОНТЕКСТІНДЕГІ БЕЙРЕСМИ БІЛІМ
36-48
. Жумажанова К.И., Длимбетова Г.К.
ЭРГОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ, ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНІҢ ҚОЛЖЕТІМДІЛІГІ, ҚАУІПСІЗДІГІ РЕТІНДЕ
197-208
. Байменова Б.С., Жубакова С.С., Киясова Б. А.
РАЗВИТИЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНЦИЙ У СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
193-198
. Маликова Г.Қ., Жуматаева Е.
ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ МАЗМҰНЫНДАҒЫ ТЕКТІЛІКТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗІ
48-59
. Щербакова Е.П.
ЗАМАНАУИ ДИДАКТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ДУАЛЬДЫ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
107-118
. Машрипханова Г.А., Кыдырбаева Г.Т.,Есейқызы А.
ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ МОДЕЛІН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-216
. Байтасов А.А., Саркыткан К., Муздыбаева К.К.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҺАНДЫҚ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
56-64