. З.А. Мовкебаева, Д.С. Хамитова
МҮГЕДЕК СТУДЕНТТЕР ҮШІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ
71-76
. Мардахаев Л. В.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ-БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛЕУМЕТТЕНУІНЕ ӘСЕРІ
32-38
. Турарова А.Н.,Айтенова Э.А.,Оралымбетова Г.Ү., Сманова А.А.
в БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА КОЛЛАБОРАЦИЯЛЫҚ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН МАҢЫЗЫ
169-177
. Шалгынбаева К.К.,Санатбай П.А.,Медеубаева К.
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
. Сагадиева К.К., Мирза Н.В.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
68-75
. Сакибаев С.Р., Сакибаева Б.Р., Байдильдинов Т.Ж.,Тулебаев Е.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ M-LEARNING-ті ПАЙДАЛАНУ
70-83
. А.У. Сатыбалдиева З.К.Мырзалиева
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕ «МӘДЕНИЕТ ГЕОГРАФИЯСЫ» ЭЛЕКТИВТІ КУРСЫН ЕНГІЗУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
289-293
. Ш.К. Құрманбаева, С.А. Ислямова
СТУДЕНТ БІЛІМІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
132-137
. Г.А.Ризаходжаева, М.М.Акешова
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҮҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕС
131-136
. Ocпaнкулoв Е.Е., Кунай С., Ахметов Б.Р.
ЖОО-ның ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ «FLIP » ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛIКТЕРI
95-100
. Толеу Г., Жулбарисова А., Мырзабекова А
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ МАНСАПТЫҚ ТАҢДАУЛАРЫ: МАНСАПТЫҚ КҮТІМДЕРГЕ ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР
231-246
. Ибрагим A.М.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ЖОБАЛЫҚ-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ
115-120
. Утегенова М.С., Шолпанкулова Г.К., Муталиева А.Ш.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
48-60
. Абсатова М.А.,Нурланов Ш.Н.,Дошыбеков А.Б.,Нишанбаева С.З., Айтуарова А.М.
HONORS COLLEGE ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕСІНЕ ШОЛУ
98-114
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187
. Байдалиев Д.Д.
ЖАҺАНДЫҚ СЫН-ҚАТЕРЛЕР ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ САНАСЫН ЖАҢҒЫРТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
85-94
. Кошанова М.Т., Оразбаева К.О., Ташетов А.А.
МЕДИАТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЕРДЕ КРЕАТИВТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ
147-155
. Акпарова Ж.М., Keнан A., Aюпова Г.T.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
. Сергеева Б.В.
КІШІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
272-283
Қ.Қ. Жампеисова, Б.А.Қиясова, А.С.Косшыгулова Қ.Қ. Жампеисова, Б.А.Қиясова, А.С.Косшыгулова
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ БЕЙІМДЕЛІМДІ КӨШБАСШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
7-14
. Жампеисова К.К., Киясова Б.А., Косшыгулова А.С.
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ БЕЙІМДЕЛІМДІ КӨШБАСШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
7-14
. А.Ю. Хорошев, К.К. Куламбаева, А.Н. Кошербаева
СТУДЕНТТЕРДІҢ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ДАМЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
231-236
. Г. Саудабаева, Ф. Абдримова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
165-170