. Ш.С. Демисенова
СУПЕРВИЗИЯ КАК ОРИЕНТИР В РАЗВИТИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЫ
77-86
. С.А.Ұзақбаева
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
49-54
. Мизанбеков С.К., Кульбаева А.Ж., Махметова А.Б.
ЖОО-ДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІ – КӘСІБИ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ЗАМАНАУИ БАҒЫТ
71-78
. Тулентаева Г.С., Сейлова З.Т., Беркимбаев К.М.
STEAM БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДАРДЫ ДАЯРЛАУ ҮШІН ЖОҒАРЫ МАТЕМАТИКА МАЗМҰНЫН ЖӘНЕ ОҚУ КЕШЕНІН ӘЗІРЛЕУ
154-167
. Юсупова Г.К., Каратаева Т.О., Мустафина Р.С.
БОЛАШАҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУҒА ДАЙЫНДАУ ҮШІН ЖОБАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ПАЙДАЛАНУ
248-254
. Кажимова К.Р., Батырбаева Ж.Б., Туралбаева А.Т.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
82-91
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. Шолпанкулова Г.К., Утегенова М.С.
ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
51-59
. Манкеш А.Е., Ауезова А.А., Аманжолова Ә.Н., Шахизад М.Б.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
361-371
. Ибраева К.Е., Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Бейсембаева А.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА БОЛАШАҚ МУЗЫКА МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
188-198
. Джусубалиева Д.М.
ШЕТ ТІЛІ ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАГЫ ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ РӨЛІ
70-75
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. А.Ж.Өтемісова, Ж.Ә.Шоқыбаев
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ГУМАНИЗАЦИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
256-264
. Муталиева А.Ш., Шолпанкулова Г.К., Калкеева К.Р.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ПРАКТИКАНЫҢ МАҢЫЗЫ
115-127
. Акпарова Ж.М., Keнан A., Aюпова Г.T.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
. Aгеева Л.Е., Aгранович Е.Н.
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚОСЫМША ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
40-50
. Aбдулина М. Е.
КОРОНОВИРУС ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
339-345
. Баданбекқызы З., Сейдалиева Г.О.
ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ
222-230
. Байтасов А.А., Саркыткан К., Муздыбаева К.К.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҺАНДЫҚ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
56-64
. Мендекенова А.Д., Джусубалиева Д.М.
САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ КӘСІБИ-НЕГІЗДЕЛЕТІН ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
227-235
. Колумбаева Ш. Ж.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРІН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНА ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ ТУРАЛЫ
14-22
Нұралықызы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ:
151-161
. Галиева А.Н., Калиева Ж.Т.
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160
. З.К. Жаназарова, Т.А. Кульгильдинова
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ МЕТАКОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ
89-94
. Болысханова М.Ж., Зулпыхар Ж.Е.
АРАЛАС ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП СТУДЕНТТЕРГЕ БАҒЫТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЕНГІЗУ
99-114