іздеу
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
313-323
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТЕХНИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҮЙЕСІН МОДЕЛЬДЕУ
135-148
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ АЛГОРИТМДІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ МАЗМҰНДЫ- ӘРЕКЕТТІК КОМПОНЕНТІ
LMS ПЛАТФОРМАЛАРЫНДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ЖАҒДАЯТ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
88-100
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИМПРОВИЗАЦИЯЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР
115-130
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ПРОБЛЕМАЛЫҚ-ІЗДЕУ ЕСЕПТЕРІ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
226-237
Болашақ кәсіптік оқыту педагогының компьютерлік графикалық құзыреттілігін қалыптастырудың мәні
167-179
ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР КЕЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
303-315
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
ЖОБАЛЫҚ ІС – ӘРЕКЕТ НЕГІЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМІ МЕН МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
255-264
ПӘН АРАЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ АЯСЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ АЛГОРИТМІ
144-154
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУМЕН ЖӘНЕ СПОРТПЕН ӨЗ БЕТІНШЕ ШҰҒЫЛДАНУЫНА УӘЖДЕМЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
108-132
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІН МОДЕЛДЕУ
249-255
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
326-331
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫС КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
304-310
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
165-170
