. Ахметова Г.
ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕТЕРОГЕНДІ ТОПТАРДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
196-207
. Кусаинов А.К., Хавайдарова М.М., Конырова Ж.Б.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН ЖЕҢУ
165-175
Ш.Д. Имангалиева Ш.Д. Имангалиева, Б.Ж. Бекжанова, А.С. Ахметова
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІК-ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫ МЕН ҮРЕЙЛЕНУІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ
144-151
. Құдайбергенова К.Т., Игенбаева Р.Т.
С СЫР СҮЛЕЙЛЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫНЫҢ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕЛІК МӘНІ
105-116
. Клычниязова Г.Н.
МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ФАКТОРЫРЕТІНДЕ
214-222
. Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж.
ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІ
222- 233
. Шотыбаева Л.А., Абаева Г.А.
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН БАҒАЛАУ
355-368
. Г.Б.Ибатова
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
326-331
. Нурдиллаева Р.Н.,Мейрбек А.Н.
БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНДАЯРЛАУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫН ФИЗИКАЛЫҚ ХИМИЯ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
186-196
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. Жунусбекова А., Уайдуллакызы Э.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
203-211
Г Бобизода,А Утилова,К Селиканова
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫС КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
304-310
. Г.Т. Сәдуақасова , С.З. Нишанбаева , А.Т. Туралбаева
ОТБАСЫЛЫҚ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ ГЕНЕЗИСІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
22-33
. М.М. Зұлпыхарова, Г.Т. Сәдуақас, М.Ж. Сұлтанбек
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
31-41
. А.Ж.Өтемісова, Ж.Ә.Шоқыбаев
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ГУМАНИЗАЦИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
256-264
. Рыбальченко А.С., Абильдинова Г.М.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН БАҚЫЛАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӘЗІРЛЕМЕ ҚҰРУ
184-195
. Сейсенбекова П.Б.
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
142-152
. Жанысбекова Ш.Т.
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТУРАЛЫ
207-214
. Жанадилова Қ.Б.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
11-25
. Сергеева Б.В.
КІШІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
272-283
. Мухаметкаиров А.Е.,Аплашова А.Ж., Кудышева А.А.
Жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары
197-205
. Акпарова Ж.М., Keнан A., Aюпова Г.T.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
. Чернявская О.М., Колесникова А.М., Колесников Б.С.
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «СКАФФОЛДИНГ» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
216-227
. Альжанова Б.С., Бисенгазиева А.С., Ихласова Ж.М., Өтегенова А.А
Квест технологиясының оқушылардың танымдық белсенділігіне әсері
239-250
. Байдалиев Д.Д.
ЖАҺАНДЫҚ СЫН-ҚАТЕРЛЕР ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ САНАСЫН ЖАҢҒЫРТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
85-94