. Жомартова А.Д., Аубакирова С.Д., Акпарова Ж.М.
ПЕДАГОГТАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
32-43
. Шатаева А.М., Макина Л.Х., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
91-101
. Шуиншина Ш.М., Жумагулова З.А.,Дору M.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
328-340
. Атaбекова Б.Б., Косшыгулова А.С.
каз БОЛAШAҚ ПЕДAГОГТЕРДІ ДAЯРЛAУДA ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТЕРДІҢ ӘЛЕУЕТІН ПAЙДAЛAНУ
194-205
. Алпысбай Л.А., Дементьева Н.Г.
БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ӨЛШЕУ МЕН БАҒАЛАУ –ПЕДАГОГИКА және ПСИХОЛОГИЯ БАҒЫТТАРЫНЫҢ МӘСЕЛЕСІ
126-135
. Карымсакова А.Е., Абильдинова Г.М.,Кыдырбекова А.Б., Кажиакпарова Ж.С.
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙ ФЕДЕРАЦИЯСЫНДАҒЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ.
276-287
. Колумбаева Ш.Ж., Айтпаева А.К.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУ ҮШІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
102-106
. Колумбаева Ш.Ж., Фейзулдаева С.А., Жұмаш Ж.Е.
ЖОО ПӘНАРАЛЫҚ САБАҚТАСТЫҚТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІН ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
16-22
. Мовкебаева З.А. , Ахметова А.Е.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ: ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МҮГЕДЕКТІГІ БАР СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
60-69
. Байназарова Т.Б., Сүлейхан С.М.,Тайтелиева Л.Р., Cерікова О.С.
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ
372-381
. Шадырова А.Б.
ҒАЛЫМ ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ «ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ»ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ-ТАЛДАУЫ
78-88
. Серкан Kелесуглу., Мамытбаева Ж.А., Сержанулы Б. .
БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ МАЗМҰНЫ
106-115
. Утешкалиева А.М. , Нургалиева А.К.
каз МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫН САҚТАУДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМНЫҢ РӨЛІ
219-227
. Асылбек А.М.,Бельгибаева Г.К.,Кошкумбаев К.Т.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДА ЗАТТЫҚ-КЕҢІСТІКТІК ДАМЫТУ ОРТАСЫН ҚҰРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
233-244
Гулнур Мусагулова
БІЛІМ БЕРУДЕ МОБИЛЬДІ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕНДЕНЦИЯСЫ МЕН БОЛАШАҒЫ
25-32
. Ахметова Э.К.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМГЕ АТА-АНАЛАРДЫҢ ТИІМДІ ҚАТЫНАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
262-270
. Книсарина М.М., Сисенова А.Т., Байкулова А.М., Жумалиева Г.С.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ДАМЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ОНЛАЙН ОҚЫТУ
46-56
C Сейтенова,А Абил
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ
320-325
. Жилысбек С.Н., Сабиралиева Ж.Ы
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
216-222
. Хасанова С., Мукашева А.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
149-156
. Султанова М.С., Муканова А.Б., Ахметжанова Д.С.
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
. Абдиманапова Г.М., Жайдакбаева Л.К.,Алдешов С.Е.
ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒДАРЛАМАЛАУҒА ОҚЫТУДА ЖОБАЛЫҚ-ЗЕРТТЕУ ӘРЕКЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
303-312
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.,Танатова А.Ж
Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде
6-15
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Слямхан М.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213