. Стамбекова А. С., Шмидт М. А., Ержанова Г. Ж.
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРІЛУІНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР АДАМДАР ҮШІН ЖОҒАРЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ КЕДЕРГІЛЕР
75-85
. Дроботенко Ю.Б.
ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТЕР ЖОҒАРЫ БІЛІМНІҢ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
23-32
. Ш.Ж. Колумбаева, Т. В. Ланцева
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
126-131
. Г.Т. Уразбаева, Х.Н. Касенов
ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМНЫҢ ЭТИКАЛЫҚ - ДЕТОНТОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ
45-48
. Р.С. Желдибаева, А.Ж. Сапаргалиева
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ШАРТТАРЫ
92-97
. Г.С. Саудабева, М.А. Айтбаева
ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӘСІПТІК ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ НЕГІЗДЕРІ
260-264
. Кулдыбаев А.К.
КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫ АЯСЫНДА ТАЛАПКЕРЛЕРДІ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНА ТАРТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ
71-81
. Рыбальченко А.С., Абильдинова Г.М.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН БАҚЫЛАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӘЗІРЛЕМЕ ҚҰРУ
184-195
. Ш.С. Демисенова
СУПЕРВИЗИЯ КАК ОРИЕНТИР В РАЗВИТИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЫ
77-86
. Турарова А.Н.,Айтенова Э.А.,Оралымбетова Г.Ү., Сманова А.А.
в БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА КОЛЛАБОРАЦИЯЛЫҚ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН МАҢЫЗЫ
169-177
. Нурахметова А.Р.
БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ФУНКЦИЯЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
177-187
. Шалгынбаева К.К.,Санатбай П.А.,Медеубаева К.
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
. Булатбаева К.Н.,1 Тарджибаева С.К., Ахметова Б.С., Тойынбекова Р.Ж.
ПЕДАГОГ-НУТРИЦИОНИСТТІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МОДЕЛІ
76-85
. Ермаханов Б., Данияров Т., Искакова Л.,Тұрғанәлі Қ.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ БІЛІМГЕРЛЕРІ АРАСЫНДА САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫ ШКАЛАСЫН (WHOQOL-BREF-KAZ) ҚОЛДАНЫСҚА ЕНДІРУ
235-246
. Сагадиева К.К., Мирза Н.В.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
68-75
. Жумабаева А.Е., Базарбекова Р. Ж.,Жұмабаева Ж.А.
МОБИЛЬДІ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУДЫҢ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
91-108
. Оспанбекова М.Н., Турикпенова С.Ж.,Рыскулбекова А.Д.
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ ОҚУ РЕФЛЕКСИЯСЫН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ САБАҚ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ОРНЫ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
325-336
. Сакибаев С.Р., Сакибаева Б.Р., Байдильдинов Т.Ж.,Тулебаев Е.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ M-LEARNING-ті ПАЙДАЛАНУ
70-83
. Арынова Г.Ғ., Уайсова Г.И.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУДАҒЫ ОҚУ ДИАЛОГЫНЫҢ МҮМКІНДІГІ
267-277
. Ахметова Г.Макоелл Ц.
НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
12-26
. Жумабаева А.Е., Жунусбекова А.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІН БИЗНЕСКЕ БАҒЫТТАЛҒАН ҚЫЗМЕТКЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК АЛҒЫШАРТТАРЫ
126-132
. Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З. , Алимбекова Л.
«STEM» БІЛІМ БЕРУДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
190-200
. Абдуллина Т.Т., Баданбеккызы З.
ДИСКУССИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ СТРАТЕГИЯСЫ РЕТІНДЕГІ ҚОЛДАНУ
90-97
. Сейтенова С.С., Книсарина М.М.
ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ БАСҚАРУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТӘРБИЕЛІК АСПЕКТІСІ
65-75
. Г.Б.Ибатова
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
326-331