Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

Том 71 № 3 (2021): Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы журналы, "Педагогика ғылымдары" сериясы

Жарияланған: September 2021

Тұтас шығарылым

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСНА

. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ
5-13
. Алимбаева С.К. , Сматова К.Б., Мажибаев А.К.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНДЕ МЕДИАПЕДАГОГИКАНЫҢ ДАМУ ҮДЕРІСТЕРІН ЗЕРДЕЛЕУ
14-25
. Лапина А.С.
ДАМУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ТАЛДАУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОПТИМИЗМ
26-37
. Букабаева Б.Е., Кемелбекова З.А., Ержанова Г.А.
CLIL- ПЕДАГОГІНІҢ ҚҰЗЫРЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
38-45

2. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә

. Книсарина М.М., Сисенова А.Т., Байкулова А.М., Жумалиева Г.С.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ДАМЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ОНЛАЙН ОҚЫТУ
46-56
. Байтасов А.А., Саркыткан К., Муздыбаева К.К.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҺАНДЫҚ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
56-64
. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б.
СТУДЕНТКЕ ОРТАЛЫҚТАНДЫРЫЛҒАН ОҚЫТУДЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
64-70
. Сагитова Ж.М.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ТƏЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУДЫҢ НЕГІЗІ
71-78
. Кударова К.Т., Бимашева Г.С., Искакова Ш.Г.
Ағылшын тілін шетел тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне арналған геймификацияланған оқытудың тиімділігі: мета-талдау
78-89
. Абдуллина Т.Т., Баданбеккызы З.
ДИСКУССИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ СТРАТЕГИЯСЫ РЕТІНДЕГІ ҚОЛДАНУ
90-97
. Мухамбет Ж.С., Авсиевич В.Н.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗ БЕТІНШЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-СПОРТТЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ УӘЖДЕМЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЖӘНЕ ДАМЫТУҒА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР
97-107
. Мухамбет Ж.С., Авсиевич В.Н.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУМЕН ЖӘНЕ СПОРТПЕН ӨЗ БЕТІНШЕ ШҰҒЫЛДАНУЫНА УӘЖДЕМЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
108-132
. Султанбек М.Ж., Садуакас Г.Т., Акжолова А.Т.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
132-143
ГУЛЬМИРА САБЫРОВНА
МЕКТЕПТЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ
143-154
. Галиева А.Н., Калиева Ж.Т.
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160

Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс

. Абдуллина Т.Т., Баданбеккызы З.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА РЕФЛЕКСИЯНЫ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІС РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ
161-167

4. Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру мәселелері

. Абаева Ғ.Ә.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА ЫМ-ШАРА ТІЛІН ПАЙДАЛАНУ ТУРАЛЫ
168-179
. Жанабаева К.К., Санай Г.Е., Еримова А.Ж.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
180-190
. Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З. , Алимбекова Л.
«STEM» БІЛІМ БЕРУДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
190-200
. Садуакас Г.Т., Итенова Н.К., Абдуллина Г.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ
201-207
. Туралбаева А.Т., Кенжалы А.Ж. , Фейзулдаева С.А.
ЦИФРЛЫ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-222
. Ахметова А.С., Имангалиева Ш.Д.
АТА-АНАНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ҚАТЫНАСЫН АНЫҚТАУДАҒЫ САУАЛНАМАНЫҢ ЭКСПРЕСС-ТАЛДАУ ӘДІСІ РЕТІНДЕГІ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
223-233
. Метербаева К.М., Адылбеккызы Г., Елькеева А.Б.
ТӘРБИЕ – МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЖЕКЕ БАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗДЫ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: образовательная среда
233-240