. Нурланов Ш.Н., Билялов Д.Н., Абсатова М.А., Байназар Ж.О.
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ: ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ, СЫНАҚТАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖЕҢУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
5-16
. Примкулова Д.П., Жусупова Ж.А., Ержанова Г.А.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АТА-АНАЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ: СТРАТЕГИЯЛАР МЕН ӘДІСТЕР
110-122
. Чернявская О.М., Колесникова А.М., Колесников Б.С.
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «СКАФФОЛДИНГ» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
216-227
. Алиманова А.Т., Туксанбаев А. , Адильшинова З.Ү., Мустаяпова А.
ЖОБАЛАУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
353-360
. Абсатова М.А.,Нурланов Ш.Н.,Дошыбеков А.Б.,Нишанбаева С.З., Айтуарова А.М.
HONORS COLLEGE ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕСІНЕ ШОЛУ
98-114
. Асылбекова М.П., Утемисова Г.У., Алимбекова А.А.
КИБЕРБУЛЛИНГКЕ ҚАРСЫ ІС - ӘРЕКЕТ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ҚОРҒАНСЫЗДЫҚ ДЕҢГЕЙІ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫСЫ
302-314
. Бекбенбетова К.А.
ҚАЗАҚ ДРАМАТУРГИЯСЫНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ ИДЕЯНЫ ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ РӨЛІ МЕН МАҢЫЗЫ
135-148
. Култаева С.С., Ким О.Я., Усербаева М.М.,Ким Е.С.
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ АҚШ ЖОҒАРҒЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
44-51
. Клычниязова Г.
МӘТІНГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘСІЛДЕР АРҚЫЛЫ АЙТЫЛЫМ МЕН МӘДЕНИ СӘЙКЕСТІКТІ АРТТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
315-323
. Попандопуло А.С., Тулекова Г.М., Антикеева С.К.
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ САБАҚТАРЫНДА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕТАКОГНИТИВТІК ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ДАМУЫН ЗЕРТТЕУ
324-334
. С.М. Медведева, А.Қ. Артықбаева , О.М. Медведева
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҚСАТЫНДА ДИСКУССИЯҒА ОҚЫТУ
229-239
. O.V. Syurmen L.Yu. Mirzoyeva
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУЫ БІЛІМ БЕРУДІҢ САПАСЫН ЖАҚСАРТУДЫҢ НЕГІЗІ
34-40
. Сенькина Г.Е., Ауелбек М.А.
ОНЛАЙН СИМУЛЯТОРЛАР НЕГІЗІНДЕ РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
127-136
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.,Колумбаева Ш.Ж.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МАЗМҰНЫН ӘЗІРЛЕУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
3-13
. Жанысбекова Ш.Т., Сырлыбаева Г.Т.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛГІН АРТТЫРУДАҒЫ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІҢ РӨЛІ
208-216
. Битемирова Ш.А.,Каратаева М.С.,Жолдасбекова С.А.,Махметова Б.Т.
Болашақ кәсіптік оқыту педагогының компьютерлік графикалық құзыреттілігін қалыптастырудың мәні
167-179
. Оспанбекова М.Н., Турикпенова С.Ж., Искакова Л.М.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МАМАНДАРЫН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ АУДИОВИЗУАЛДЫ ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫ НЕГІЗІНДЕ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
261-275
. Таyбаeва Г. З.
МEКТEПКE ДEЙIНГI БIЛIМ БEРУ ЖҮЙECIНE ҮШДEҢГEЙЛI МАМАН-ПEДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ МАҢЫЗЫ
19-29
. Жанысбекова Ш., Даулетбекова Ж.
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87
. Балагазова С.Т., Болатхан Н., Кошербаев Ж.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ ПЕДАГОГИКАСЫ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ӘДІСНАМАЛЫҚ БАҒДАРЛАР
26-35
. Узакбаева С.А., Итемирова А.С., Карменбаева Ж.А., Бисенбаева Ж.Н.
КОММУНИКАТИВТІК КӨШБАСШЫЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
71-80
. Казиев К.О., Муханбетжанова А.У., Мугауина Г.О., Бисенов Ш.Н., Жангазиева Б.С.
ЖОО-ДА ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ ЭМОЦИОНАЛДЫ ҚАЖУЫНЫҢ АЛДЫН АЛУДЫҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ
19-32