. Оспанбекова М.Н., Турикпенова С.Ж.,Рыскулбекова А.Д.
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ ОҚУ РЕФЛЕКСИЯСЫН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ САБАҚ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ОРНЫ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
325-336
. Юсуп П.К., Юсуп А.Н., Асилбаева Ф.Б.,Екрем Аян
БОЛАШАҚ МАМАННЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ҚАЛЫПТАСУ АЛҒЫШАРТТАРЫ
154-162
. Акылбеков К. А., Каймулдинова К. Д., Карбаева Ш. Ш.
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың геоэкономикалық құзыреттерін жобалау моделі
7-14
. Мовкебаева З.А., Сюй-фу-шун Н.В.
ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТТІҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ
13-25
. Ткач Г.М., Ли О.С., Керимбаев Н.Н.,Гарванов И.
МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҰСЫНУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ
321-330
. Кумарев Я.А.,Карманова Ж.А.
ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ МАҢЫЗДЫ ҚҰРАМДАС БӨЛІГІ РЕТІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
317-327
. Асанова Б.С.,Бекбаева T.A.
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН ДАМЫТУДАҒЫ САНДЫҚ КІТАПХАНАЛАРДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
56-69
. Ли Е.Д., Жандауова Ш.Е., Байжанова С.А.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҰҒАЛІМДІ ДАЯРЛАУ ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚИЫНДЫҚТАРЫНА ЖАУАП РЕТІНДЕ
195-200
. Алтынбеков Ш.Е., Аширбаев Н.К.,Дуйсебаева П.С.
ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАЛАРҒА ҚАТЫСУҒА ДАЙЫНДЫҚ ЖҮЙЕСІ
251-261
. Аскарбекова К.Б., Канаева З.К. , Ярошенко О.Г
ФАКУЛЬТАТИВТІК ОҚЫТУ 6-7 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ
91-96
. Жилысбек С.Н., Сабиралиева Ж.Ы
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
216-222
. Садуакас Г.Т., Омарова Г.Ж., Абдыкадыров А.О.
Сәдуақас 1 Г.Ж.Омарова 2 А.О.Абд БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ БІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ:
238-248
. Базарбекова Р.Ж., Нуржанова С.А., Оспанкулов Е.Е.
ТАҢДАУ ПӘНДЕРІ АРҚЫЛЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БАЗАЛЫҚ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
61-71
. Aгеева Л.Е., Aгранович Е.Н.
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚОСЫМША ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
40-50
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Халикова К.З., Идрисов С.Н., Тульбасова Б.К.
ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
149-156
. Мухаметкаиров А.Е.,Аплашова А.Ж., Кудышева А.А.
Жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары
197-205
. Ұ.М.Әбдіғапбарова, А.А.Сманова, А.Т.Кенжебаева
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ЕНДІРУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
112-119
. К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
. Туребаева К.Ж., Рамазанова Д.Ж.
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАР МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
277-285
. Шалгынбаева К.К.,Санатбай П.А.,Медеубаева К.
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310
Өмірбаева Г.Ш. Өмірбаева Г.Ш.
«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
122-127
. Колумбаева Ш.Ж., Фейзулдаева С.А., Жұмаш Ж.Е.
ЖОО ПӘНАРАЛЫҚ САБАҚТАСТЫҚТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІН ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
16-22
. С.Б. Қасымов, И.Х. Кобер, Е.А. Макарова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДА МАМАНДАРДЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІККЕ БАҒДАРЛАУ ТӘСІЛДЕРІ
88-94