. Айтенова Э.А., Сманова А.А., Косшыгулова А.С.
ДУАЛЬДІ˗БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ МЕН МӘСЕЛЕЛЕРІ
154-162
. Альжанов Г., Сманова А.
КӨРКЕМДІК БІЛІМ БЕРУ МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ РУХАНИ ДҮНИЕТАНЫМЫН ЭТНОДИЗАЙН НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
187-196
. Шатаева А.М., Макина Л.Х., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
91-101
. Масумех Шири, Байгутов К.
КӨРКЕМ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
286-295
. Шалдарбекова А.Б.
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖЕКЕМЕНШІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛУІ
15-23
. Бекбауова А.У., Туребаева К.Ж.
ОҚУШЫНЫҢ ПӘНГЕ ҚҰШТАРЛЫҒЫН АРТТЫРУДА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
227-239
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113
. Сыздыкбаева А.Д., Сейдуалиева А.Н.
МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАҒАЛАУ (ҚАЗАҚСТАН ТӘЖІРИБЕСІ)
271-278
. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ
5-13
. С.А.Ұзақбаева
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
49-54
Куратова О.А. Куратова О.А. , Дабылтаева Р.Е. ,Абдримова Ф.А.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ІЗГІЛЕНДІРУ МЕН ГУМАНИТАРИЗАЦИЯ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫНЫҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУЫ
35-39
Жалгасова А.А. А.А.Жалгасова , Қойшығұлова Л.Е., Жубангалиева Г.Г.
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АНДРАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ МЕН ҚАҒИДАЛАР
25-30
. Кульгильдинова T.A., Сурова Д.С., Сарсембаева А.А.
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ТРЕНДТЕР КОНТЕКСТІНДЕГІ БЕЙРЕСМИ БІЛІМ
36-48
. Шауеновa М.А., Айтпаева A.K., Абилбакиева Г.Т., Саудабаева Г.С.
КАЙҚАУЫСТЫҢ «ҚАБУСНАМАСЫН» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ:
72-78
. Кыякбаева У.К., Онланбекқызы Г., Сержанұлы Б.
STEAM-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ЕРЕСЕК МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ IT-ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
395-405
. Шадырова А.Б.
ҒАЛЫМ ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ «ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ»ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ-ТАЛДАУЫ
78-88
. Кыдырова С.Р., Ланцева Т.В., Одинцова С.А., Аубакирова К.Ф.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ СЫНЫПТА ОҚУ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУДІ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕС
337-345
. Нурсейт А.Т., Бейсенбекова Г.Б., Карманова Ж.А., Манашова Г.Н.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰҒЫРДЫ ҚОЛДАНУ
58-64
. Жомартова А.Д., Аубакирова С.Д., Акпарова Ж.М.
ПЕДАГОГТАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
32-43
. Аренова А.Х., Жунусбекова А., Асилбаева Р.Б.
ЦИФРЛЫҚ ПЕДАГОГТЕРДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДА ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУ
137-147
. Болысханова М.Ж., Зулпыхар Ж.Е.
АРАЛАС ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП СТУДЕНТТЕРГЕ БАҒЫТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЕНГІЗУ
99-114
. Сахипова Г.К., Жазыкова М.К.,Жусупова Ж.А.
Ағылшын тілі сабағында бастауыш мектеп жасындағы балалардың интеллектуалды дамуы
346-358
. Мовкебаева З.А., Увалиева М.З.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ЖӘНЕ МҮГЕДЕК АДАМДАРДЫ ЖОО-ҒА ҚАБЫЛДАУ КЕЗІНДЕГІ НЕГІЗГІ ҚИЫНДЫҚТАР
246-255
. Кадирсизова Ш.Б , Жунусова Ж.М.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА EDTECH ЖОБАЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
202-211
. Киясова Б.А
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (№2 Оқушылар үйі мысалында)
287-293