іздеу
ПӘН АРАЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ АЯСЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ АЛГОРИТМІ
144-154
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87
ЦИФРЛЫ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-222
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ТУРАЛЫ
337-341
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
ТІЛДІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ШЕТТІЛДІК КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
176-193
ПЕДAГОГТІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІ – ПЕДAГОГИКAНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫН ЖӘНЕ ӘДІСНAМAСЫН МЕҢГЕРУ ҚҰРAЛЫ
48-55
ЕСТУ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТЕ ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІРІККЕН САБАҚТАР ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
331-337
ACTION RESEARCH ТЕОРИЯСЫ МЕН ҮЗДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІНІҢ ДИССЕМИНАЦИЯСЫ ЖОО ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
123-136
БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТІҢ ГНОСТИКАЛЫҚ ІСКЕРЛІГІН МЕДИАБІЛІМ ҮДЕРІСІНДЕ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ЖОЛДАРЫ
158-166
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК БЕЛСЕНДІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
42-54
АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ: АКТ МӘНМӘТІНІНДЕ БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫ, ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА КОЛЛАБОРАЦИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
176-187
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҮҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕС
131-136
УНИВЕРСИТЕТТЕ КОММУНИКАТИВТІ ТІЛГЕ ҮЙРЕТУ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ АМЕРИКАНДЫҚ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІ
120-125