Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 27 нәтиже 1 2 > >> 
. Абжанова С.С.
ТАБЫС ЖАҒДАЯТЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
277-289
. Мальгаждарова Т.Г.
КӘСІБИ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ӘСКЕРИ ЖОО-ДА КУРСАНТТАРДЫ ДАЯРЛАУ
161-164
. Абдиманапова Г.М., Жайдакбаева Л.К.,Алдешов С.Е.
ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒДАРЛАМАЛАУҒА ОҚЫТУДА ЖОБАЛЫҚ-ЗЕРТТЕУ ӘРЕКЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
303-312
. Г.Р.Унгарбаева, Н.Д.Андреева, С.Ж.Ибадуллаева
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІН МОДЕЛДЕУ
249-255
. Сакибаев С.Р., Сакибаева Б.Р., Байдильдинов Т.Ж.,Тулебаев Е.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ M-LEARNING-ті ПАЙДАЛАНУ
70-83
. Майгельдиева Ж.М., Курманбаев Р.Х., Қоянбаева Ұ.Б.
LESSON STUDY БАҒДАРЛАМАСЫН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
36-48
. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В., Киясова Б.А.
ОНЛАЙН БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЭМОЦИЯЛЫҚ ЕҢБЕГІ
71-77
. Рыбальченко А.С., Абильдинова Г.М.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН БАҚЫЛАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӘЗІРЛЕМЕ ҚҰРУ
184-195
. Метербаева К.М.,Ғарифолла А.М.,Аманжолова Ә.Н.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІЛЕРДІҢ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУДЕ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ШАРТТАРЫ
244-254
. Жубандыкова А.М. , Елубаева Ж.
СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУДА САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
96-105
. Туребаева К.Ж., Рамазанова Д.Ж.
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАР МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
277-285
. Арынова Г.Ғ., Уайсова Г.И.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУДАҒЫ ОҚУ ДИАЛОГЫНЫҢ МҮМКІНДІГІ
267-277
. O.V. Syurmen L.Yu. Mirzoyeva
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУЫ БІЛІМ БЕРУДІҢ САПАСЫН ЖАҚСАРТУДЫҢ НЕГІЗІ
34-40
. Мамытбаева Ж.А., Қияқбаева Ұ.Қ., Мамаева А.Е.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
48-52
. Толегенулы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ: ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ
33-40
. Жампеисова К.К.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ ДАҒДЫРЫНЫҢ МӘНІ ТУРАЛЫ
5-11
. Шумейко Т.С., Божевольная Н.В., Жарлыкасов Б.Ж.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТЕХНИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ҮШІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ІСКЕ АСЫРУДАҒЫ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
239-253
. Рахмет Ү.Р., Шалабаева Ж.С.,Абдуразақова О.А.
БАЛАНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ
226-233
. Г.А.Ризаходжаева, М.М.Акешова
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҮҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕС
131-136
. Усенова Г.С., Майгельдиева Ш.М., Диуанова Р.К.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
193-204
. Игенбаева Б.Н., Смыкова М.Р., Шильдибеков Е.Ж.
МАМАНДАРДЫ ТИІМДІ ДАЯРЛАУДЫҢ АЖЫРАМАС ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
114-135
. Боранкулова Д.М., Кадырханова Ж.Ж.
АДАМЗАТТЫҢ ҒАЛАМДЫҚ ПРОБЛЕМАЛАРЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ГЕОКЕҢІСТІКТІК ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗЫ
370-381
. Беркинбаева Г.О., Баешов А.Б., Чилдибаев Ж.Б., Абдимуталип Н.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ҮЛГІЛІК МОДЕЛІН ЖАСАУ (Іле Алатауы Мемлекеттік Ұлттық табиғи паркінің мысалында)
127-136
. Длимбетова Г.К., Дзятковская Е.Н., Абенова С.У.,Тайбулдинова С.А
«ЖАСЫЛ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ» ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІН ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СИПАТТАУ
61-69
. Жорокпаева М.Д.
ШЕТЕЛ СТУДЕНТТЕРІН КОММУНИКАТИВТІК БАҒЫТТА ОҚЫТУ
225-232
1 - 25/ 27 нәтиже 1 2 > >>