. Нурланов Ш.
АВТОЭТНОГРАФИЯЛЫҚ ӘДІС: ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
25-32
. Кулахметова А.Р., Оспанова У.А., Баймаханбетов М.А., Исаева Ж.К.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ШЕҢБЕРІН ӘЗІРЛЕУ
90-104
. Ланцева Т.В.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІГІНЕ ОҚЫТУ СТИЛІ МЕН ОҚЫТУДЫН ӘСЕРІ
46-56
. Игенбаева Б.Н., Смыкова М.Р., Шильдибеков Е.Ж.
МАМАНДАРДЫ ТИІМДІ ДАЯРЛАУДЫҢ АЖЫРАМАС ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
114-135
. Бейкитова А.Н., Каймулдинова К.Д., Боранкулова Д.М.
БОЛАШАҚ ГЕОГРАФИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ-ПӘНДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
131-144
. Ахметов А.А., Кошербаева А.Н., Чевикбаш С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
280-288
. Зыкрина С.Ж
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ
310-320
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОО-ДА БЛОКЧЕЙН ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫН ПАЙДАЛАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
166-176
. Нургабыл Д.Н., Жайлаубаева Н.Н.
ПӘН АРАЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ АЯСЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ АЛГОРИТМІ
144-154
. Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О., Сарсенбаева Л.О., Асилбаева Ф.Б.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ ACTION RESEARCH-ТІ ЕНГІЗУДІҢ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАЛДАУ
24-36
. Конысбаева А.Б.,Бекмагамбетова Р.К., Завалишина О.В.
МАЗАСЫЗДЫҚ КӨРІНІСТЕРІМЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
359-370
. Алтынбеков Ш.Е., Аширбаев Н.К.,Дуйсебаева П.С.
ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАЛАРҒА ҚАТЫСУҒА ДАЙЫНДЫҚ ЖҮЙЕСІ
251-261
. Курбанбеков Б.А.,Раманкулов Ш.Ж., Битибаева Ж.М.,Паттаев А.М.,Усембаева И.Б.
БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА 3D МОДЕЛЬДЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
172-181
. Умирзакова Ж.С.
СТУДЕНТКЕ БАҒЫТТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЖЕТІЛДІРУ БАРЫСЫНДА БҰЛТТЫ ЖӘНЕ МОБИЛЬДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
60-68
. Оспанова У.А., Гафу Г.Г.
ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҒЫЛЫМИ ӘДЕБИЕТТЕРДІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ТАЛДАУ
26-42
. Джурынбаев Е.С., Смятова М.Б. , Суимбаева Э.Н.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ЦИФРЛАНДЫРУ ШЕҢГІЛДЕРІНДЕГІ ДОКТОРАНТУРАҒА ТҮСУ ЕМТИХАНЫН ӨТКІЗУ САЯСАТЫН ТҮРЛЕНДІРУ
62-71
. Махметова Д.Т., Унгарбаева Ш.У.
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
36-45
. М.Е. Жангужинова, К.К. Абилкаламова, А.М. Сабитова
ҚАЗАҚСТАН МЕН ЛАТВИЯДАҒЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ЖОБАЛАУДА МОДУЛЬДІК-ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІ ТАЛДАУ
69-74
C.С. Жубакова, Б.С. Байменова C.С. Жубакова, Б.С. Байменова
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
112-116
. Колумбаева Ш.Ж.,Нарбекова Б.М., Танатова А.Д.
«ON-LINE COMMUNITY»-ДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ВИРТУАЛДЫ РОМАНТИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ АУЫТҚУЛАРЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
5-25
. Ткач Г.М., Ли О.С., Керимбаев Н.Н.,Гарванов И.
МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҰСЫНУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ
321-330
. Абдрахманов А.Э.,Абдрахманова Р.Б., Жапаров Э.Ж.
ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
362-370
. Шалгынбаева К.К.,Санатбай П.А.,Медеубаева К.
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
. Сейтова М.Е., Халматова З.У.,Қазыханқызы Л.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕР ПІКІРІН ЗЕРТТЕУ
69-78
. Жомартова А.Д., Аубакирова С.Д., Акпарова Ж.М.
ПЕДАГОГТАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
32-43