Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

176 - 200/ 272 нәтиже << < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> 
. Шауеновa М.А., Айтпаева A.K., Абилбакиева Г.Т., Саудабаева Г.С.
КАЙҚАУЫСТЫҢ «ҚАБУСНАМАСЫН» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ:
72-78
. Колумбаева Ш.Ж.,Нарбекова Б.М., Танатова А.Д.
«ON-LINE COMMUNITY»-ДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ВИРТУАЛДЫ РОМАНТИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ АУЫТҚУЛАРЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
5-25
. Кудайбергенова К.Т., Игенбаева Р.Т., Нургали С.
СЫР СҮЛЕЙЛЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДА БЕЛСЕНДІ ЖӘНЕ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
156-167
. Омаров Б.,Куанышбаев Б., Исаев А.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ БІЛІМГЕРЛЕРІНІҢ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҰСТАНУ ЖАҒДАЙЫ МЕН ӨМІР СҮРУ САПАСЫН АНЫҚТАУ
87-97
. Жанысбекова Ш., Даулетбекова Ж.
НАОКО ТАГУЧИДІҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГИКАҒА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ: СЫНИ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
78-87
. Садыков Т.М., Кокибасова Г.Т., Конюхова М.О., Унербаева З.О.
ОРТА МЕКТЕПТІҢ 9-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАЛАНҒАН ХИМИЯ САБАҚТАРЫН ӘЗІРЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
307-321
. Утегенова М.С., Шолпанкулова Г.К., Муталиева А.Ш.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
48-60
. Ахметов А.А., Кошербаева А.Н., Чевикбаш С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
280-288
. Алиманова А.Т., Туксанбаев А. , Адильшинова З.Ү., Мустаяпова А.
ЖОБАЛАУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
353-360
. Нурбек Р., Байдильдинов Т.Ж., Сахипов А.А.
ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУ МЕН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ЭЛЕКТРОНДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ҚОЛЖЕТІМДІЛІГІ МЕН ҚИЫНДЫҚТАРЫ (мектептер мысалында)
331-342
. Алимова К.Ш.,Нуржанова С.А.,Аралбаева А.Г.
ПЕДAГОГТІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІ – ПЕДAГОГИКAНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫН ЖӘНЕ ӘДІСНAМAСЫН МЕҢГЕРУ ҚҰРAЛЫ
48-55
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
. Кыякбаева У.К., Онланбекқызы Г., Сержанұлы Б.
STEAM-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ЕРЕСЕК МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ IT-ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
395-405
. Турарова А.Н.,Айтенова Э.А.,Оралымбетова Г.Ү., Сманова А.А.
в БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА КОЛЛАБОРАЦИЯЛЫҚ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН МАҢЫЗЫ
169-177
. Казбай П.А., Сагындык Н.Б.
ҚАЗАҚТЫҢ ЭПОСТЫҚ ЖЫРЫ «ҚОБЫЛАНДЫ БАТЫРДЫ» ОРТА МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
354-362
. Султанова М.С., Муканова А.Б., Ахметжанова Д.С.
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
. Закирова Д.И.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ: ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
. Жундыбаева Т.Н., Алимкул А.М., Баймбетова Г.А.
SACERS-UPDATED – МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫН БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ
345-355
. Оспанбекова М.Н., Турикпенова С.Ж., Искакова Л.М.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МАМАНДАРЫН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ АУДИОВИЗУАЛДЫ ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫ НЕГІЗІНДЕ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
261-275
. Мамбетова Г.Т.,Томарбаева С.Т., Байдабекова М.С.,
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИННОВАЦИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ТІЛДІК САБАҚТАРЫН ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
180-190
. Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О., Сарсенбаева Л.О., Асилбаева Ф.Б.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ ACTION RESEARCH-ТІ ЕНГІЗУДІҢ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАЛДАУ
24-36
. Копжасарова У.И., Жетписбаева Б.А., Изотова А.С.
УНИВЕРСИТЕТТЕ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ
16-24
. Зыкрина С.Ж
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ
310-320
. Тулекова Г.М.,Кударова Н.А.,Юношева Н.Ф.,Касимбекова Б.А.,Зубайраева З.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ HYFLEX ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫ ҚАБЫЛДАУЫ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНІҢ КЕЙСІ
52-68
. Кадирсизова Ш.Б , Жунусова Ж.М.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА EDTECH ЖОБАЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
202-211
176 - 200/ 272 нәтиже << < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>