. Джусубалиева Д.М., Мынбаева А.К., Мамбетказиев А.Е.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИҚАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ: ПРОБЛЕМАЛАР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР
95-102
. Ш.М. Мухтарова , А.С. Мусраунова
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ МЕКТЕП ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ (ХХ ғасырдың 20-30 жж.)
61-69
. С.А.Ұзақбаева
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
49-54
Жалгасова А.А. А.А.Жалгасова , Қойшығұлова Л.Е., Жубангалиева Г.Г.
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АНДРАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ МЕН ҚАҒИДАЛАР
25-30
. Ж.А. Жұмабаева, Г.И. Уайсова
БАСТАУЫШ СЫНЫП ПӘНДЕРІН МЕТАПӘНДІК ТҰРҒЫДАН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
206-216
. Б.Т. Есингельдинов, Н.К. Аширбаев, М.Б. Абсатова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ
42-47
. Г.С.Саудабаева, Г.К.Шолпанқұлова, А.Д.Төлеуханова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
66-73
. Киясова Б.А.
ОНЛАЙН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТІҢ МАҢЫЗДЫ МІНДЕТІ
52-58
. И.Б. Шмигирилова, А.С. Рванова, А.А. Таджигитов
ПОРТФОЛИО БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІН ДАЙЫНДАУДА БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
86-92
. Ш.С. Демисенова
СУПЕРВИЗИЯ КАК ОРИЕНТИР В РАЗВИТИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЫ
77-86
. К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
. С.Ж.Еркебаева Г.К.Шырынбаева А.Е.Инаятова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
367-373
А Манкеш,Ж Даулетбаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
362-366
. A.К. Aмaнтaeвa, Ж.Б. Чилдибaeв, Ж.A. Лaхбaeвa
ОҚЫТУШЫ МАМАННЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРEТТІЛІГІ БІЛІМ AЛУШЫЛAРДЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ МӘДEНИEТІН ҚAЛЫПТAСТЫРУДЫҢ НEГІЗІ
210-215
. Тугелбаева Ж.Н., Жұмабаева Ә.Е.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУДЕГІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
202-206
Р.О. Кенжетаева Р.О. Кенжетаева, С.А.Нуржанова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҚЫЛАУ ФОРМАЛАРЫ
156-160
. Л.Е.Қойшығұлова , А.Кисамеденова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӨШБАСШЫЛЫҚ САПАЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
147-151
. Иргалиева Г.
УНИВЕРСИТЕТТЕ КОММУНИКАТИВТІ ТІЛГЕ ҮЙРЕТУ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ АМЕРИКАНДЫҚ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІ
120-125
. Метербаева К.М. , КиясоваБ.А.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ
83-87
. Мизанбеков С.К., Кульбаева А.Ж., Махметова А.Б.
ЖОО-ДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІ – КӘСІБИ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ЗАМАНАУИ БАҒЫТ
71-78
. Әбілқасова С.О., Калимолдина Л.М., Молдагазыева
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРЫН ЕНГІЗУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
54-58
. Сейітқазы П. Б., Ахметова А. А.
КӘСІБИ-БАҒДАРЛЫ МЕДИАБІЛІМДІ ДАМЫТУ ЖӘНЕ ОНЫҢ БОЛАШАҒЫ
48-53