. Шакирова А.Д., Сейтенова С.С., Шакирова Н.Д.
БІЛІМГЕРЛЕРДІҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНІҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГТІҢ ӘСЕРІ
164-175
. Кыякбаева У.К. , Толешова У.Б., Абилбакиева Г.Т.
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ БОС УАҚЫТЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
136-147
. Абжанова С.С.
ТАБЫС ЖАҒДАЯТЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
277-289
. Нурбекова С.М., Айтпаева А.К., Алимбекова А.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ОЙЫН ӘРЕКЕТІ АРКЫЛЫ ДАМЫТУ
251-257
. Акпарова Ж.М., Keнан A., Aюпова Г.T.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
. Шолпанкулова Г.К., Султанова Э., Сайдахметов Б.С.
МӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
68-78
. Оспанова У.А., Гафу Г.Г.
ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҒЫЛЫМИ ӘДЕБИЕТТЕРДІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ТАЛДАУ
26-42
. Аубакирова Г.Б.,Калимурзина А.М., Нюсупова Г.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНЕН ОЛИМПИАДАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
293-301
. Рахмет У.Р., Шалабаева Ж.С., Омар А.И.
КӨРНЕКІЛІКТЕР – БАЛАЛАРДЫҢ СЕНСОРЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
285-293
. Есенаманова К.М., Аринова Б.А., Джанпейсова Ж.М.
БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЕРДІҢ АКМЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДАҒЫ АКТ-НЫҢ РӨЛІ
136-144
. Амирова А.А., Измагамбетова Р.К.
Өзін-өзі бағалау КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗІН ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
345-354
. Погребная И.А., Семенихина С.Ф.
МЕКТЕПТЕ БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ЖОБАЛАУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ІСКЕ АСЫРУ
246-255
. Сенькина Г.Е., Ауелбек М.А.
ОНЛАЙН СИМУЛЯТОРЛАР НЕГІЗІНДЕ РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
127-136
. Толеу Г., Жулбарисова А., Мырзабекова А
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ МАНСАПТЫҚ ТАҢДАУЛАРЫ: МАНСАПТЫҚ КҮТІМДЕРГЕ ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР
231-246
. Баданбекқызы З., Сейдалиева Г.О.
ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ
222-230
. Мухамеджанова Г.Т., Каримова Г.С.
ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЛИНГВОКУЛЬТУРНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ В СРЕДНЕЙ ШКОЛЕ
205-212
. Алдибекова Ш.Н.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: COMPETENCIES OF A FUTURE SPECIALIST
76-86
. Метербаева К.М.,Ғарифолла А.М.,Аманжолова Ә.Н.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІЛЕРДІҢ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУДЕ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ШАРТТАРЫ
244-254
. Жанадилова Қ.Б.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
11-25
. Астамбаева Ж.Қ., Жұмабаева Ә.Е
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК-МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДАҒЫ ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ РӨЛІ
113-126
. Сейсенбекова П.Б.
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
142-152
. Клычниязова Г.Н.
МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ФАКТОРЫРЕТІНДЕ
214-222
. Джусубалиева Д.М.
ШЕТ ТІЛІ ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАГЫ ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ РӨЛІ
70-75
. Букабаева Б.Е., Кемелбекова З.А., Ержанова Г.А.
CLIL- ПЕДАГОГІНІҢ ҚҰЗЫРЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
38-45
. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ
5-13